Hallo medeplakkers,
laat ik beginnen met iedereen te bedanken voor de replies en feedback die ik gedurende dit project gekregen heb.
Zo, nu gaan we iedereen even individueel af:
Peter- Thanx, het linkerspatbord is eraf gerukt. Wat je hier ziet is de beschermkap onder het spatbord. Dit zit vast, hij kan dus niet bewegen.
John- Thanx, klopt, je hebt gelijk voor wat betreft de vulopening. Bij mijn weten heeft zwavel een reinigende werking. Ook tegen oxidatie, vandaar.
Jan-Cees- Thanx, kijk uit voor je rug.
Alex- Thanx, gelukkig is het inderdaad met de vloer allemaal goed gekomen, ik was er even bang voor. Dit gaat me dus ook geen tweede keer meer gebeuren.
Johnny, Maarten, Jurjen- Thanx
Anne- Thanx, dat zijn nu net die kleine toevoegingen die een model interessant maken.
Bas- Thanx, ik heb nog geen flauw idee wat het volgende zou moeten worden. Ben op de een of andere manier inspiratieloos. Ik denk dat ik me eens op figuren ga toespitsen. Dient nog het een en ander aan gesleuteld te worden. Ideeën 😉 ?
Jacco, Boudewijn- Thanx, blij dat jullie het leuk/mooi vinden, dan wel er blij van worden.
Mike- Thanx, ik hou wel van een beetje aktie, dynamiek, drama in een dio.
Jamie- Thanx, humor in een diorama doet het in mijn ogen altijd goed, zeker als het een hidden feature is.
Jan- Thanx, doet me goed dan je em goed vind. Ik vroeg me al af wanneer je eens een keer ging reageren 😉 .
Nick- Thanx
Rob- Thanx, hoezo opnieuw? Dit is pas het eerste dio waar ik van a tot z de uitvoering die ik in m'n hoofd had neergezet heb.
Jeroen- Thanx, 😀 😀 😀 😀 . Zoals de meeste projecten is deze life inderdaad mooier. Komt dat zien de komende welbekende beurzen.
Een valhelm doet ook wonderen 😉 .
Benjamin, Steven- Thanx
André- Thanx, misschien een idee om dat samen te doen. Ik heb nog geen nieuwe projecten op de rol staan. Suggesties 😉 ?
Boris- Thanx mate! Leuk he, die hidden features?!
Kristof- Merci, dit wordt dus een trio op modelforce, André, jij en ik 😉 .
Nico- Thanx, ik denk de kameraad-commissaris ook niet als hij erachter komt dat Ivan mogelijk zijn hal in de fik gestoken heeft. 😉
Ron- Thanx, blij je te verblijden met wederom een special zoals jij dat noemt.
Ik ga binnenkort nog wat meer foto's maken met andere invalshoeken, dus er volgt meer.
A.s. zondag is hij life te zien in Heiden, ben benieuwd wat eruit gaat komen, dan wel wat onze oosterburen ervan vinden.
Zoals al aangehaald heb ik geen inspiratie voor nieuwe projecten. En ga me dus storten op mijn achilleshiel. Figuren en de afwerking daarvan.
Greetz.
Axel