Mooie SBS, maar ben je geen stap vergeten te plaatsen? 😛
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Axel Repping RHvS zei:Afval staalplaat.
![]()
Je geeft aan dat het rondliggend puin is, dus ik neem aan dat er nog meer komt? Op de trap ziet het er goed uit, goede hoeveelheid.Axel Repping RHvS zei:Ik ben bezig geweest met het rondliggende puin.
Ik heb alleen het idee dat het iets meer mag, met name aan de voet van de trap.
Axel Repping RHvS zei:Thanx, Ik heb met mijn leopard op allerlei dingen geschoten, ook bakstenen muren 8) . Vwb het rondslingeren viel dat tot mijn verbazing wel mee.
Veel kleingrut en losse stenen lagen wat verder, maar het gros lag toch direct achter de muur.
De explosie vindt blijkbaar (na onderzoek) plaats aan de buitenkant, en daar heeft de druk meer ruimte om weg te kunnen.
Axel Repping RHvS zei:Jeroen-Thanx, Ik heb met mijn leopard op allerlei dingen geschoten, ook bakstenen muren 8) . Vwb het rondslingeren viel dat tot mijn verbazing wel mee.
Veel kleingrut en losse stenen lagen wat verder, maar het gros lag toch direct achter de muur.
De explosie vindt blijkbaar (na onderzoek) plaats aan de buitenkant, en daar heeft de druk meer ruimte om weg te kunnen.
Ik ga er voorzichtigheidshalve even van uit dat men in WOII, om gaten in muren te krijgen, met HE granaten (mits vooradig) schoot.
Dan, leuk hé dio's bouwen 😉 .