AS42 Sahariana af

YOYO

dit is m'n AS 42 Sahariana af althans er moet nog een ondergrondje bij natuurlijk maar dat komt er na de FOC, had gewoon zin om deze eerst af te werken

dit is Italeri's 1/35 prachtmodelletje, zit gegoten

met DANK aan Jelle voor het viziertje :!:

cheers
Dom

as42af19aw.jpg

as42af26vy.jpg

as42af31le.jpg

as42af42fe.jpg

as42af59ww.jpg

as42af62gq.jpg

Dom,

zeer stoer karretje hoor !! Blijven toch ergens wel de leukste dingetjes, met okerkleur en tjippings. Ik ga 'm ook maar eens proberen 🙂

groet Frank

Prachtig Dominique! Mooi verweerd, en toch alles lekker subtiel gehouden. Duidelijk een desert voertuig gezien de weathering. Die vlag achterop is ook mooi gelukt en mee genomen in de vuiligheid.

mzzls

hoi Dom,
prachtig model. ik zou er verder niet teveel meer aan doen. wat laatste stof(pigmenten) komt wel tegelijk met de ondergrond neem ik aan (in mijn ogen is er niet veel meer nodig eerlijk gezegd)?

grtz jeroen

Very nice Dom, goed dat je dat dit projectje hebt afgemaakt. Hoewel de chipkes (zeker op de laatste foto goed te zien) wat subtieler/kleiner mogen is de rest van de verwering weer fraai Verschaegheriaans. 😉 Het viziertje was idd een prima toevoeging.

Bedankt jongens !!!

kleuren zijn Humbroll 93/94 en wat 121 bij om wat op te lichten

mat oranje filters en verdere filters met 121 pale stone en een algemene wash met Ruwe Umber...verder washes met Mig pigmenten, chippings zijn een combinatie van Humbroll 170 en 67

verder laat ik deze maar zo, ik vind woestijnvoertuigen zo al een moeilijk onderwerp 😕 😉

cheers
Dom

Terug
Bovenaan