Allerhande figuren

Rob Plas

Lid van de TWENOT
Interesses
WW II, Vietnam, Falklands KL
Voertuigen en bustes
Schalen
  1. 1:9
  2. 1:16
  3. 1:35
  4. 120 mm
Nu bezig met
1/35 Diorama's Oosterbeek '44 en Duitsland '45, 1/16 M113 ACAV in Vietnam
Soms (vaak?) ben je met een figuur of buste bezig en wil je dat wel delen, maar zonder er een heel onderwerp voor te maken — gewoon even een paar foto’s van waar je mee bezig bent, bijvoorbeeld. Daar is dit onderwerp voor: geen uitgebreide verhalen, in groot detail laten zien wat je doet en hoe, of meer van dat alles, maar losse berichten over waar je momenteel mee bezig bent. Plaats gewoon een antwoord in dit onderwerp, dan komt iedereens werk leuk door elkaar

Dan ga ik em lekker aftrappen.
Ik heb de zes weken onderwijsvakantie, naast druk bezig met het 1:1 project, het verbouwen van ons huis, ook even weer het figuur schilderen op aan het pakken.
ik ga een heel klein vignette in elkaar knutselen met de twee nederlandse militairen van Dynamo die vergezeld worden door een rode kater.
De rode kater is dan weer gebaseerd op de kater die ons geadopteerd heeft, en na jaren door de buurt te zwerven (voordat wij het huis kochten) nu zijn intrek in ons huis genomen heeft.

9c77cb35-8b89-4df0-b6d2-550e4f46869c.webp54fa7c9c-1ea2-4296-a5a7-0c22b5e64d83.webpWhatsApp Image 2026-07-18 at 17.58.59.webp

Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien wil een van de moderators deze vastzetten, zodat hij net als die van de voertuigen, bovenaan blijft staan.

Terug
Bovenaan