Hallo allemaal,
Goede voornemens sterven in mooie gedachten en de werkelijkheid is heel wat harder dan het leven in dromen.
Dit gezegd moet ik bekennen dat Murphy mij aardig gezelschap heeft gehouden met dit model. Wat kapot kon gaan ging kapot en op een of andere manier gaan het niet zoals het zou kunnen gaan. Dat ligt ook aan mijzelf weet ik en zo als ik me voel zo gaat het met dit helletje op tracks.
Goed, genoeg geklaag, terug naar de werkelijkheid van de bouwtafel. Ondertussen is het interieur wel klaar vind ik:
Straks moet ik het huwelijk voltrekken tussen de onder en bovenkant en dat gaat een huwelijk met strubbelingen worden:
Voor de duidelijkheid, beide delen zitten nog niet vast!
Omdat we niet voor niets aan het interieur wat hebben gedaan en blik met de kap erop:
Ook is te zien dat ik wat met een stel tracks heb gekleurd. Wat de precieze kleurstelling is weet ik eigenlijk niet.
De foto's hebben wat last van korrel, zag ik pas toen ik het uploadde, voor de volgende serie zal ik de instelling weer goed zetten.
Nu nog wat energie en dan volgt de rest, ergens moet het een keer afgemaakt gaan worden
😉
Kom maar op met kritiek, adviezen en tips!
Groet, Johanna