AFV Club Churchill III - [06-09 - bijna klaar!?!]

'allo gents,

Ik ben, na een korte vakantie in Berlijn, weer verder gegaan. Dit keer heb ik de rechterfender en zijkant onder handen genomen. Het motordek en de koepel moeten nog gedaan worden.

Loopwerk moet nog een stuk viezer worden en er komen nog flinke plukken gras bij de mud chutes. Het figuurtje is van Alpine (zoals te zien is op de foto).

P1000956.jpg

P1000952.jpg

P1000951.jpg

P1000950.jpg

Groet, MartinD

Ha Martin,

Goed bezig! meer stof kan zeker, maar ik zou het iets gecrontrolleerder doen. Als ik foto 2 zie is het vrij vlokkerig en onconsequent aangebracht, maar dat kan nog makkelijk veranderen natuurlijk. Misschien zondag eens bekijken? 😉

Groetjes

PS: Mijn volgende wordt ook OD 8)

@Kristof: thanks! Meer stof is nog wel de planning. Ik wil eerst helemaal rond gaan, de wielophanging en koepel aanpakken en dan doen we een voortgangscontrole.

@Boris:
boris bakker zei:
Misschien zondag eens bekijken? 😉
Lijkt me een goed plan. Ich ruf gleich mal an ...

Groet, MartinD

Ziet er goed uit, Martin. Maar zoals Boris al zegt: de stofeffecten zou je iets subtieler mogen opbouwen. Als je eerst een zachte, wolkige achtergrond opbouwt steken de 'hardere' spatten die je later opstippelt wat minder scherp af tegen de achtergrond.

Goedemiddag,

Na de bouwspurt van augustus, begon het schooljaar. Dus de bouwtijd was weer even wat minder, maar de laatste dagen heb ik toch kunnen doen. Zo staat ie er nu bij.
P1000979.jpg

P1000980.jpg

P1000981.jpg

P1000982.jpg

P1000983.jpg

P1000984.jpg

P1000985.jpg

Nog ff doorbuffelen voor de KMK show 😱

Het figuur is niet geheel gelukt zo als ik wilde. Maar goed, dit is het eerste model waar ik het figuur ook daadwerkelijk aan toevoeg, dus ik klamp me maar vast aan de wetenschap (hoop?) dat de volgende weer een ietsje beter gaat worden.

Groet, MartinD

he martin, 😀

Ziet er mooi uit zeg, erg strak gemaakt.
Hoe heb je al die sinkholes weg gekregen op die tracks?
Ik heb het tracksetje namelijk ook maar elke link heeft 2 irritante sinkholes, gewoon putty erop, of lekker laten zitten 😢
ga zo door 8)

simon 😉

HOi Martin,

een plaatke !...staat ergens nog op een verloren verlangslijstje.
Stofbewerking ziet er goed uit...sowieso hele plaatje met sokkel.
Nice works ! 😛

groet Frank

Thanks chaps!

@Boris
: het gezicht is iets te grof geworden. Over de broek en trui ben ik wel tevreden. Maar zoals ik al zei, het figuur is nu tenminste daadwerkelijk toegevoegd. Dat is al een flinke progressie voor mij 🙂

@Simon
: ik heb de sinkholes weggeschuurd op een papiertje. De bovenste rand moet je lekker laten zitten, daar zie je toch geen fluit van met de spatborden erop 8)

@Frank: thanks! Ben benieuwd naar jouw versie 😉

Terug
Bovenaan