Dan Raadtgever
Lid van de TWENOT
Maar dan letterlijk afgezaagd.......hij was veel te hoog 😈
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Danny Raadtgever zei:maar als mijn KV half zo goed uit de eerste verf komt teken ik ervoor !
Ja, mooi hè? 😈 🙂 🙂Mark Rozendal zei:PS: het blijven lelijke dingen die KV's.
jan peters zei:Ja, mooi hè? 😈 🙂 🙂Mark Rozendal zei:PS: het blijven lelijke dingen die KV's.
Jan 😀
jan peters zei:Ja, mooi hè? 😈 🙂 🙂Mark Rozendal zei:PS: het blijven lelijke dingen die KV's.
Jan 😀
Jurjen Zuijdendorp zei:Hehe, niks mis met een KV 🙂 🙂
@Mark: Volgende keer gewoon gaan!
Mark Rozendal zei:jan peters zei:Ja, mooi hè? 😈 🙂 🙂Mark Rozendal zei:PS: het blijven lelijke dingen die KV's.
Jan 😀
Nee joh gek 😉 !
Die dingen zien er toch niet uit. Die koepel, daar wordt zo'n apparaat toch enorm topzwaar van... Een keer zuchten en die bak dondert om 😉 .
Sorry, ben een beetje gefrustreerd. Wilde vandaag naar A'foort, moest echter studeren, lukte niet echt lekker, zag nu de foto's en dacht: "GD&^#$%*&^#$%*&^, was ik maar naar A'foort gegaan".
Nou ja, Overloon dan maar, is nog dichter bij ook...
Groeten
Mark (die ws nooit een KV gaat bouwen).
en wat erboven ligt heeft geen vleugels,
is een schaal 1:5 Velociraptor)
Welk doorzettingsvermogen? 🙄 😳 Ik heb er de laatste tijd erg weinig aan gedaan, behalve de figuurtjes afgeschilderd... de ondergrond laat nog even op zich wachten, bij gebrek aan inspiratie...Danny Raadtgever zei:Dankzij het doorzettingsvermogen van Jan met de omgekeerde KV2 heb ik deze ook afgebouwd inmiddels. 😀
Misschien dat er van het weekend wat plaatjes volgen......als de camera mee wil werken...... 😕
Grtz,
Dan