Afgezaagde 1/35 Trumpeter KV2

Dan Raadtgever

Lid van de TWENOT
Maar dan letterlijk afgezaagd.......hij was veel te hoog 😈

dsc029848uv.jpg

dsc029827ag.jpg

dsc029832tw.jpg

dsc029850uy.jpg

ik heb ergens in een concord boek een foto staan van een kv II die onder zijn eigen gewicht in een modderige rivier was weggezakt, waarna de bemanning het vermoedelijk voor gezien hield en de duitsers maar eens een kijkje kwamen nemen. ik heb er nog een leuk dio'tje van gemaakt.... het zou toch niet eens kunnen zijn dat je ditzelfde hebt gezien? 🙂

Dat lijkt me de unterwasser versie 🙂
Maareh, een KV? Ik zie er twee!
Wat zijn je plannen Danny 😕:
Jan 😀

Lijk me simpel Jan, hij kan gewoon geen twee hele modellen maken vandaar die halve 🙂

Maar ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

Ronald

Danny Raadtgever zei:
maar als mijn KV half zo goed uit de eerste verf komt teken ik ervoor !

Is volgens mij ook niet zo moeilijk hé danny met een half model 🙂

Volgens mij ligt een foto uit de Tankograd Special over de KV-2 hieraan ten grondslag. Ben benieuwd wat je er van gaat maken.

Groeten,
Hugo

Hee ! Deze ben ik ook aan het bouwen 🙂 Ga je nog de fenders er op plaatsen of niet? In dat geval moet je niet vergeten de gaten aan de zijkanten te dichten.

Succes! Ziet er al goed uit!.

Jurjen

Half werk

Half werk Danny!

Je kunt wel door de grond zakken?

ik zou een online shop beginnen met verlagingssetjes (zaag!)

Is dit er een uit de trumpeter waterline series?

even zonder gekheid, de hoek ziet er goed uit, ik ben benieuwd naar het uiteindelijk diorama, groets Wouter

antworten

Ruud: foto klopt denk ik maar uit ander boek..........

Jan: komt wel boven water .......deels dan........

Ron: .....en bedankt 😀

Hugo: wederom, foto goed denk, maar ander boek.....
laat de verf dan maar voor 25% zo goed zijn 🙂

Jurjen: 1 kant zit er inmiddels op..............

Wouter: shop is open............... 😈

Rutger: denk dattik de foto's heb, maar voor de zekerheid, doorsturen mag !

Thanks allen, moet nu weg.....en niet naar Amersfoort.....snif....

Nou ja...

als weer zo'n ding met de lichtschakelaar aan de buitenkant van de koepel 🙂 .

Of kan iemand me kort uitleggen wat het wel is (want dat het geen lichtschakelaar is voel ik aan m'n water).

PS: het blijven lelijke dingen die KV's.

Mark

Vorig werk zag er al bijzonder goed uit, dit wordt vast weer een knaller.

@Mark: het is een pistol-port. Als men aan de binnenkant aan de ketting trok was de opening gedicht. Handig ivm rondvliegende splinters etc.

Sven

jan peters zei:
Mark Rozendal zei:
Ja, mooi hè? 😈 🙂 🙂
Jan 😀

Nee joh gek 😉 !

Die dingen zien er toch niet uit. Die koepel, daar wordt zo'n apparaat toch enorm topzwaar van... Een keer zuchten en die bak dondert om 😉 .

Sorry, ben een beetje gefrustreerd. Wilde vandaag naar A'foort, moest echter studeren, lukte niet echt lekker, zag nu de foto's en dacht: "GD&^#$%*&^#$%*&^, was ik maar naar A'foort gegaan".

Nou ja, Overloon dan maar, is nog dichter bij ook...

Groeten

Mark (die ws nooit een KV gaat bouwen).

Mark Rozendal zei:
jan peters zei:
Mark Rozendal zei:
Ja, mooi hè? 😈 🙂 🙂
Jan 😀

Nee joh gek 😉 !

Die dingen zien er toch niet uit. Die koepel, daar wordt zo'n apparaat toch enorm topzwaar van... Een keer zuchten en die bak dondert om 😉 .

Sorry, ben een beetje gefrustreerd. Wilde vandaag naar A'foort, moest echter studeren, lukte niet echt lekker, zag nu de foto's en dacht: "GD&^#$%*&^#$%*&^, was ik maar naar A'foort gegaan".

Nou ja, Overloon dan maar, is nog dichter bij ook...

Groeten

Mark (die ws nooit een KV gaat bouwen).

Klopt 🙂 ! Ben het echt helemaal met je eens. Wat een lelijk ding.

Enige opmerking: Hij's zo lelijk dattie mooi is van lelijkheid 🙂 😉 😉 😉

Jurrie

En ook de KV leeft nog.......ligt op de werkbank.
(Met dank aan Kristof voor de inspiratie)

(en wat erboven ligt heeft geen vleugels,
is een schaal 1:5 Velociraptor)

Grtz,
Dan

en wat erboven ligt heeft geen vleugels,
is een schaal 1:5 Velociraptor)

Is maar net hoe je het bekijkt Danny, want er is pas wetenschappelijk aangetoond dat dat beest gevleugeld was. Er waren aanhechtingspunten voor vleugelpennen gevonden op het bot van zo'n beest. (stond vorige week in de Spits ofzo) Dus eigenlijk Danny kan dit niet hé 🙂

Maareh.. ziet er goed uit tot zo ver.
Groetjes

d

Dankzij het doorzettingsvermogen van Jan met de omgekeerde KV2 heb ik deze ook afgebouwd inmiddels. 😀
Misschien dat er van het weekend wat plaatjes volgen......als de camera mee wil werken...... 😕

Grtz,
Dan

Ah tof Danny!
Dat je juist op dit moment hier mee komt. Ik wil nu eigenlijk ook eens een KV 1 gaan bouwen. Zoek alleen nog een Trumpeter kit, dus mocht iemand er één in de aanbieding hebben... 😉
Kom maar op met de foto's! 😀
Mzzls

Re: d

Danny Raadtgever zei:
Dankzij het doorzettingsvermogen van Jan met de omgekeerde KV2 heb ik deze ook afgebouwd inmiddels. 😀
Misschien dat er van het weekend wat plaatjes volgen......als de camera mee wil werken...... 😕

Grtz,
Dan
Welk doorzettingsvermogen? 🙄 😳 Ik heb er de laatste tijd erg weinig aan gedaan, behalve de figuurtjes afgeschilderd... de ondergrond laat nog even op zich wachten, bij gebrek aan inspiratie...
Ik kijk wel uit naar de plaatjes! Het is in ieder geval een gaaf idee!!
Jan 🙂

f

Nou Jan, na het zien van al die filmpjes......wil ik toch wel van doorzettingsvermogen spreken 😈

Boris : een KV1 wil ik ook nog doen, maar dan geexplodeerd........... 🙄

Er komt morgenmiddag trouwens een EOS op bezoek bij me............ 8)

Terug
Bovenaan