AB43 Autoblinda AF

HOY

deze is eindelijk af en klaar voor een grondwerk dat direkt hierna zal starten, het is de AB 43 Autoblinda van Italeri, erg leuke kit om te bouwen en af te werken, een aanrader !! (1/35 natuurlijk 😉 )

ik heb er even een voor en na foto bijgezet om te tonen wat een 20tal filters met een model kunnen doen 🙂, deze keer heb ik de stof wash achterwege gelaten en enkel minimaal droog aangebracht op de wielen...

cheers
Dom

pict1901.jpg

PICT1904.jpg

PICT1911.jpg

PICT1912.jpg

PICT1913.jpg

PICT1914.jpg

PICT1915.jpg

PICT1916.jpg

PICT1917.jpg

PICT1918.jpg

pict1919.jpg

Heey Dominique!

Je bent inderdaad flink bezig geweest met de washes - het is inderdaad een wereld van verschil. Het enige wat ik jammer vind is het airbrushwerk wat betreft de (zandkleur)camouflage. De zandkleur komt erg waterig over en had in mijn ogen beter gekund. Het effect hiervan is nog steeds zichtbaar op bijv de derde foto op de koepel. Jammer!, want de rest vind ik wel erg geslaagd.

ja de camo kon beter maar het is erop of erover en erg moeilijk aan te brengen, niet 100 procent geslaagd maar ik ben tevreden met de 90, volgende keer dan maar voor die 95 procent gaan 😉

het was een hels karwei om deze aan te brengen, de vreemde vormen van het voertuig komen het airbrushwerk niet ten goede maar ik ben blij dat ik het toch heb gewaagd !!

cheers
Dom

Leuk model Dominique!
Aantrekkelijk om ook eens te maken. Je hebt er goed aan gedaan de camo zo licht te houden. Het lijkt wat vreemd natuurlijk maar na de filters wordt het (zoals je zegt) beter. PErsoonlijk had ik her en der wat prominentere pinwashes geplaatst, maar dat is slechts mijn smaak. Verder vind ik het een geslaagd model, vooral de modder op de wielen vind ik erg geslaagd 😀 .

Mzzls

HOI , bedankt

chips zijn Humbroll 67 met wat zwart en roestkleuren bij om wat te variëren

filters gaan van Humbroll 121 naar oranje en Humbroll 93 en 94, dat zijn de voornaamste, eigenlijk neem je gewoon de beige zandkleuren

cheers
Dom

Terug
Bovenaan