88mm

Dit kanon heb ik een paar dagen terug voltooid. Veel werk aan gehad maar weer wel een leuk project om te maken. 88mm van Tamiya, ik heb de afstandsmeter en de radioman 😕 van italeri gebruikt, artillerie regiment Grossdeutschland.

dsc03202ck8.jpg

beetje onduidelijke foto 😳

dsc03196sx2.jpg

dsc03204pq1.jpg

k'hoop dat jullie het wat vinden 🙂

greetz
:idea: :idea:

Hier wat nieuwe foto's. Ik hoop dat ze wat beter te zien zijn als de vorige foto's. 😉 Het is een 88mm aan het oostfront. Een gewonde tankcommandant overlegt met de bevelvoerende officier.
Heb vooral een beetje dingen uitgeprobeerd op dit model, washes enz.

dsc03221gu5.jpg

dsc03246hl0.jpg

leuk diootje

enige minpunt lijkt me de sneeuw

die lijkt er met een poedersuikerstrooier overheen gestrooid, wil ik mee zeggen dat het er niet echt realistisch uitziet, probber naar fotoos te kijken van sneeuwlandschappen en probeer dan es te zien hoe sneeuw zich profileert, mijn voorstel hier zou zijn meer sneeuw te plaatsen aan de buitenkanten en minder in het midden omdat zich daar veel actie afspeelt

cheers
Dom

ja, ik zat ook al met dat punt van de sneeuw. 😈 .
Weet je misschien een goed product om realistisch sneeuw te maken.
Maar van de sneeuw valt misschien nog wel wat te maken 😀 .
Luuk: Die tankcommandant is zijn eenheid kwijt of de andere bemanning is dood. hij heeft verband om zijn hand en hij overlegt nu met de officier hoe het verder moet. Die commandant had eigenlijk zijn hand in zijn zak, maar die was kapot ofzo 😕 dus ik heb er een ''verbandje'' om gelegt
😀

Greets Johannis

Terug
Bovenaan