6 maart bgg

André Jonker

Voormaling Regiocoördinator Noord-Oost
Lid van de TWENOT
Dame en Heren,

Op 6 maart kunnen we weer los in onze kapel.
zoals gebruikelijk zullen de eeters rond half 7 aanschuiven en de bouwerij zal rond half 8 van start gaan.
overigens is de zaal al vanaf 7 uur open....mocht de bediening weer net zo snel zijn als de laatste keer.... 🤣

J.Prummel zei:
... en deze keer probeer ik echt te komen 😉

Ik heb al tig keer geprobeerd om eens aan te schuiven, maar vanwege veel onderweg en zelden in Groningen lukt me dat tot nog toe niet.

Maar als ik bovenstaande lees vraag ik me af wat er werkelijk gebeurd in de kapel...? 😱

Misschien toch eens een rondrit Groningen gaan plannen... 🤣 😉

Rico

Ik heb net iets vernomen over knoflookborstplaat van een niet nader te noemen medeplakker...

Misschien is het hier wel gevaarlijker en barbaarser dan menig wester- of zuiderling bevroedt.

R. Goorts zei:
J.Prummel zei:
... en deze keer probeer ik echt te komen 😉
Ik heb al tig keer geprobeerd om eens aan te schuiven, maar vanwege veel onderweg en zelden in Groningen lukt me dat tot nog toe niet.
Maar als ik bovenstaande lees vraag ik me af wat er werkelijk gebeurd in de kapel...? 😱
Misschien toch eens een rondrit Groningen gaan plannen... 🤣 😉
Rico
Waarom niet, zover is het niet en de afstand is goed te doen en wat betreft al die goede voornemens .... soms eentje laten uitkomen kan best leuk zijn 😉

Tot volgende week!
Grt

Hallo medeplakkers,

Ik word wel nieuwsgierig. Gaat het plakken van tankjes verschuiven naar de achtergrond terwille van het opstarten van een BORSTPLAATPRODUKTIELIJN in de kapel ??!!
Ik zal dinsdag avond zeker komen om deze ontwikkelingen persoonlijk te kunnen volgen.

Is het een idee om iets bij de koffie mee te nemen. Het Post-Manfrediaanse tijdperk op het Gemeentearchief Hoogezand-Sappemeer is op vrijdag, 2 maart ingegaan.

tot dinsdag,

Manfred

Hallo medebouwers en medebouwster,

ik kom deze dinsdag niet, wel jammer dat ik dan de veroorzaker van het post Ahlte-tijdperk in de betreffende gemeente mis. Volgende keer beter.

Groet Kees

Terug
Bovenaan