38 H, eerste maal camo, in progress...

Yep 😉

hierbij wat vorderingen aan m'n 38 H , m'n eerste echte camo gespoten met de LOSSE hand, dus geen hard edge , deze is bijlange nog niet af, het is eigenlijk 1 groot (of klein) testmodel waarop ik verschillende dingen op wil proberen die ik dan later uitgebreider wil gebruiken...de scratches worden nog geblend alsook moet er nog heel wat weathering bijkomen , de figuur en het ondergrondje...maar eerst mag deze een paar dagen drogen na z'n vernislaagje (net gespoten)

cheers
Dominique

camoA.JPG

camoB.JPG

camoC.JPG

Hallo Dominique,

Leuk karretje is het geworden. Mij lijken alleen de chippies iets aan de grove kant? Heb je misschien nog een aantal close-ups. Altijd leuk om te zien. Vooral hoe de modder is aangebracht en van de uitlaat. Of vraag ik nu te veel 😛

Groeten,

Bas

Hé Bas, die chippies vallen in het echt goed mee hoor, ik trek es weer fotoos als ik de schroevendraaier verwijdert heb want het is niet gemakkelijk fotoos trekken zo, het schilderen daarintegen gaat prima 🙂

ben blij dat die soft edge camo een beetje gelukt is , zo kan ik es een duurdere kit ook zo onder handen nemen (m'n SWS bijvoorbeeld waar ik vol ongeduld zit op te wachten 😈 , nu zit ik hier nog met de PE set alleen...)

cheers
Dominique

wat is dit dan toch weer voor een apart voertuig? nog nooit gezien of van gehoord!

het kleuren gebruik vind ik prima geslaagd, en de cammo komt op mij realistisch over!

Timo

Terug
Bovenaan