.

Hey Luuk,

Delft, is zowat me achtertuin.
Het is daar wel mooi, je moet toch ook wel even de andere afdelingen bekijken het is daar toch ook wel mooi, een hoop oude antieke wapens!
En vergeet niet dat je daar niet mag flitsen anders heb je de beveiliging op je nek.

http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=15240&postdays=0&postorder=asc&start=135

Nick

Luuk,
Waarom eigenlijk geen flits?

Licht veroorzaakt extra verkeuring van oude verf stoffen.
Mocht je ergens echt niet zonder flits kunnen vraag het dan of je die bepaalde dingen mag flitsen.
Tanks en wapens zijn over het algemeen geen probleem als je permissie krijgt.
Maar je kunt natuurlijk ook een statief gebruiken en een langere sluiter tijd kiezen.
Ik zelf mocht er zelfs een aantal dagen achter elkaar aan de slag om een walk around van de V-2 en V-1 temaken. 🙂

groet Bert

Jongens eerst een praatje maken en niet gelijk met de volle flits er tegen aan.

Met overleg kom je in een museum altijd verder dan met een botte bijl (lees filtser op vol vermogen) 🙂 🙂 🙂

Have a nice day

b

WTF? Ja ECHT. Echt keihard, vet, wreed ECHT man.

En bij de prijsvraag is het elke maand weer spannend wie oh wie van de scholieren dit keer de LUCIFER wint! De spanning op die kindergezichies, joh. Prachtig. "Wie Steekt Dit Keer De V2 aan"! En de winnaarrrrr isssss.....

Je mag hem alleen niet richten, dat doet het museumpersoneel. Anders krijg je ongelukken he...

🙄

Aaah OK Luuk. Sorry hoor ik wilde niet raar doen tegen je, ik heb alleen een ontzettend melige goeie bui omdat ik zojuist mijn 2de officiële klant heb! Yes! 8)

= maar nu weer on-topic =

😳 😳 😳

Vertelde ik nu een geheimpje 😕: 😕: 😕:

Ja ze hebben een echte A-4 en een echte Fieseler Fi 103.

En ik ben een van de weinigen weet waar die zijn 🙂 🙂 🙂

De directie van het leger museum heeft ze enige jaren geleden verstopt in een opslag , omdat er een tentoonstelling moest komen over legermuziek. 😈 😈 😈 😈

Bert

Terug
Bovenaan