A
Anonymous
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De handleiding geeft alleen maar aan welke onderdelen je moet gebruiken voor de M4A3(76)w. Het is lastig als je bouwtekeningen niet kunt lezen.Luuk van Schip zei:Ik wil de M4A3 maken maar er zitten ook onderdelen bij voor de M4A2. De handleiding geeft niet aan welke onderdelen je voor de M4A3 nodig hebt.
Dat maakt toch niet uit?? Wat je niet nodig hebt, heb je niet nodig, toch? (vrij naar Louis van Gaal: "Ben jij nou zo... ...of ben ik nu...")Luuk van Schip zei:@ Alex; Klopt ook 🙄 maar dan kom ik er nog niet uit want het is welke dingen je niet gebruikt voor de M4A2 en die je zowiezo niet gebruikt...
Ze kwamen in drie kleuren; geel, oranje/cerise en blauw. Alle hadden een witte achtergrond zodat er verschillende combinaties mogelijk waren. In principe waren alle kleuren mogelijk, zolang ze óf los óf met één andere gecombineerd werden. Blauw was echter niet zo goed zichtbaar vanuit de lucht en werd weinig gebruikt.Bas Pos zei:en dat paarsige zou wel eens een air identification panel kunnen zijn, gekleurde doek om vanuit de lucht je eigen troepen te kunnen herkennen, als ik het goed had geruiktne ze die in geel, oranje en cerise.
Cerise is een rode kleur. Het paars op de afbeelding zal hoostwaarschijnlijk zijn vanwege de verschillende keren dat hij afgedrukt en gescand is, waardoor de kleur is veranderd ten opzichte van wat het is in het originele schilderij. Wat dus weer eens goed aangeeft dat je niet op afbeeldingen af moet gaan, maar op informatie zoals Martin die geeft, namelijk de echte kleuren van die herkenningspanelen.Luuk van Schip zei:Maar is cerise nou die paarse kleur 🙄