Feb
10

10 februari 2026, bouwavond bouwgroep ’t Gooi

Willem Visser

Lid van de TWENOT
Schalen
  1. 1:16
  2. 1:35
Nu bezig met
1:16 Sdkfz 251, 1:16 en 1:35 sdkfz 250, 1:35 sdkfz 252, 1:35 Pzkfw 1A & 1B, 1:35 Maus en kfz 12
Bouwgroep ’t Gooi houdt elke 2e dinsdagavond van de maand een bouwavond in Baarn.

Op 10 februari 2026 is de volgende editie van de bouwgroep ’t Gooi.
De veertiende al weer en we hebben er uiteraard al weer veel zin in!

Heb je zin om een keer aan te sluiten? Wij bijten niet, plakken wel en praten wellicht soms wat veel ….
Heb je wellicht eerst wat vragen?
Laat het mij weten. Je kunt mij bereiken via een pb of via de mail.

Wat is er nodig op zo'n avond?
Van tevoren graag even melden of je komt via een pb via dit forum of via een mail naar Willem Visser. Maximaal 15 deelnemers!
Bijdrage voor de avond bedraagt € 4,00 per persoon. Graag contant afrekenen.
Koffie en thee is beschikbaar tegen € 0,75 / € 0,50 per kopje. Andere drankjes en/of etenswaren zelf meenemen!
Snijmatje meenemen om de tafels te ontzien.
Extra lampje (er is goede verlichting), verlengsnoer en/of andere gereedschappen naar behoefte zelf meenemen.

Let op: het gebruik van terpentine, oplosmiddelen of sterk geurende verf is niet toegestaan.

De plaats van handeling :
Nutsgebouw, Burgemeester Penstraat 6, 3741 AH Baarn

Gratis parkeren op de Brink. Dat is 200 meter lopen.
Niet parkeren in de Burgemeester Penstraat, dat betreft een straat die alleen voor bewoners parkeerplaatsen heeft.

aanvang : 19.30 uur
afsluiting: 23.00 uur

Alle overige data voor 2026:
Dinsdag 10 maart,
Dinsdag 14 april,
Dinsdag 12 mei,
Dinsdag 9 juni,
Dinsdag 14 juli,
Dinsdag 11 augustus,
Dinsdag 8 september,
Dinsdag 13 oktober,
Dinsdag 10 november,
Dinsdag 8 december

Hartelijke groet,
Bouwgroep ’t Gooi,
Willem Visser
IMG_6785.webp

Ik ben er weer bij (denk ik)

Welkom Marco,
Dan kun je meteen uitleggen waar die cactussen in je mooie diorama vandaan zijn gekomen. Iemand schreef dat er geen cactussen zijn in Noord Afrika. Genoeg om te bespreken de 10e 😃

Cacti in North Africa, primarily the prickly pear (Opuntia ficus-indica), are not native but introduced species from the Americas that have naturalized in Mediterranean and semi-arid regions. These drought-resistant plants are crucial for food, medicine, cosmetics, and animal feed, with significant plantations found in Morocco, Tunisia, and Libya.

Lijkt erop dat ze enkele eeuwen geleden al vanuit Amerika naar Noord Afrika zijn verscheept

Terug
Bovenaan