Hier een klein verslagje van mijn stuart.
Het is er één van 21st century toys en word sinds 2003 niet meer gemaakt.
Foto's!
Boeken die ik er voor gebruik:
Zo kreeg ik hem binnen
Dragon .30 cal. Deze zal nog vervangen worden door een metalen exemplaar.
De ''zooi'' die je er bij krijgt 🤣
Dan word het tijd om de tank uit elkaar te gaan halen.
Dit was opzich wel een makkelijk werk want alles is geschroeft. Alleen de tracks op de turret waren vastgelijmd.
In de Stuart zit een speakertje van 3 watt (8 ohm) en dat is dus 3 keer niks voor zo'n groot ding.
Ik was wat aan het zoeken in de schuur en kwam deze 40 watt (8 ohm) speakers tegen. Deze worden dan ook later ingebouwd.
Hier de turret uit elkaar, Het is trouwens lekker dik plastic (3mm)
De .30 cal op de turret heeft een beschermkap, en die vond ik niet mooi, dus de dremel erin!
Resultaat na een tijdje schuren.
Hier de zandschermen eraf gehaald, het ziet er rafelig uit omdat de dremel het plastic doet smelten.
Ronde kanten eraan geschuurd
De laatste resten van de zandschermen verwijderd.
Kleine testfit
Hier zaten tracks op gelijmd. Deze tracks waren voor de tracks met rubberen blokken. die zitten er hier niet op, dus moeten ze weg!
En hier een dikke laag plamuur erop (Vallejo Putty)
Ik wacht nu op onderdelen, En dan kan ik weer verder 🤣
Het is er één van 21st century toys en word sinds 2003 niet meer gemaakt.
Foto's!
Boeken die ik er voor gebruik:
Zo kreeg ik hem binnen
Dragon .30 cal. Deze zal nog vervangen worden door een metalen exemplaar.
De ''zooi'' die je er bij krijgt 🤣
Dan word het tijd om de tank uit elkaar te gaan halen.
Dit was opzich wel een makkelijk werk want alles is geschroeft. Alleen de tracks op de turret waren vastgelijmd.
In de Stuart zit een speakertje van 3 watt (8 ohm) en dat is dus 3 keer niks voor zo'n groot ding.
Ik was wat aan het zoeken in de schuur en kwam deze 40 watt (8 ohm) speakers tegen. Deze worden dan ook later ingebouwd.
Hier de turret uit elkaar, Het is trouwens lekker dik plastic (3mm)
De .30 cal op de turret heeft een beschermkap, en die vond ik niet mooi, dus de dremel erin!
Resultaat na een tijdje schuren.
Hier de zandschermen eraf gehaald, het ziet er rafelig uit omdat de dremel het plastic doet smelten.
Ronde kanten eraan geschuurd
De laatste resten van de zandschermen verwijderd.
Kleine testfit
Hier zaten tracks op gelijmd. Deze tracks waren voor de tracks met rubberen blokken. die zitten er hier niet op, dus moeten ze weg!
En hier een dikke laag plamuur erop (Vallejo Putty)
Ik wacht nu op onderdelen, En dan kan ik weer verder 🤣