In een opwelling dit beestje gekocht en dit is ook een van de weinige kitjes waar ik spijt van heb als haren op mijn hoofd dit is echt een draak van een kit qua pasvorm en hemel voor putty en schuurpapier 😕
Afijn ondanks alles zijn we er wel vrolijk mee aan de slag gegaan met in het achterhoofd er niet al teveel aan te doen qua veranderingen.
Voor het idee van de kwaliteit die de Draak durf te leveren 🤣
Een paar veranderingen aan het dashboard
De kit heeft drie Vickers aan boord veel te weinig naar mijn zin en heb er dus een .50 bij gekocht en aangepast om een iets correcter wapen te krijgen.
Een nieuwe loop gedraaid en koelingsmantel??
De bewapening op hun plekje (alles staat nog los voor het geval 😉)
Rest er me nu nog wat kleine detaillering aan de steunen en dan heb ik hopelijk het meeste werk wek achter de rug 😉
Afijn ondanks alles zijn we er wel vrolijk mee aan de slag gegaan met in het achterhoofd er niet al teveel aan te doen qua veranderingen.
Voor het idee van de kwaliteit die de Draak durf te leveren 🤣
Een paar veranderingen aan het dashboard
De kit heeft drie Vickers aan boord veel te weinig naar mijn zin en heb er dus een .50 bij gekocht en aangepast om een iets correcter wapen te krijgen.
Een nieuwe loop gedraaid en koelingsmantel??
De bewapening op hun plekje (alles staat nog los voor het geval 😉)
Rest er me nu nog wat kleine detaillering aan de steunen en dan heb ik hopelijk het meeste werk wek achter de rug 😉