Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Erg leuke kit van Gas-o-line en een genot om te bouwen, een beetje vergelijkbaar met een Tamiya doos kwa pasvorm.
Hij vloog dan ook in elkaar.
Iets meer verwering en de matte lak er nog op en de kast in zou je zeggen.....
Maar hoe langer ik er naar keek,, hoe meer ik het het toch net niet vond.. 🤐
Yep, ik deel de mening van Peter: in het geweld aan Shermans, Panthers en wat meer is dit een hele mooie combi waarvan je kan zien dat er tijd en aandacht aan is besteed. ellicht een klein strand dio'tje er onder??
Bedankt heren, dat van die naad is een goed punt. Zal de bandjes er nog eens afhalen en over een schuurpapiertje halen.
En voor wat betreft een dio, ik heb iets in gedachten maar kan nog niet echt een kraan vinden die geschikt is of te maken is in de schaal 1/50 of 1/48.. 😕
Als die er is wordt het iets in deze geest http://s20.postimg.org/xkrqetg5p/672q_SSE.jpg
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.