1:35 US Diamond T Wrecker

De Diamond T Wrecker is klaar. Deze doet mee aan de 'Mirror Models Diamond T Wrecker contest'. De eerste drie foto's zijn degene die ingezonden zijn, daarna komen de foto's die later gemaakt zijn i.v.m. calamiteiten met de camera. Ook duurde de droogtijd van het water veel langer dan gepland.

Bedankt voor het kijken.
Jeroen

Mooi geworden Jeroen!

Wellicht kan je onder de achter laadklep (waar de scharnieren zitten) nog wat streaks aanbrengen.
Voelt een beetje kaal nog daar. Wellicht nog een iets dikker pinwash rond die scharnieren?

Massel,
Marcel.

Jeroen,

Ziet er perfect uit, ga je foto's gebruiken als ik zelf mijn Diamond T trekker moet afwerken.
Een opmerking over je gasflessen moeten die geen identificatie hebben voor wat er inzit aan gas soort.
Zelf heb ik een duitse Henschel pionier truck met gasflessen gebouwd met een gas fles set in de bak met kleurmarkeringen voor de inhoud.

Groet

Bert

Bedankt voor de reacties.

@Rico, Dat er geen figuur bij zit komt doordat ik een deadline wilde halen. Deze doet mee aan de mirrormodels contest en moest 15 mei klaar zijn. Naderhand is de deadline verplaatst dus het zou misschien nog wel haalbaar zijn maar ik moet altijd erg veel tijd in een figuurtje steken wil het een beetje toonbaar zijn. Ik laat dat idee dus even varen.

@Marcel, bedankt voor je input. Ik snap het punt en ik zal er nog even naar kijken.

@Bert, Het zou zo maar kunnen dat gasflessen id's hebben, ik zou het niet weten. De flessen zijn wel verschillend van lengte en dikte.

Jeroen

Netjes hoor Jeroen,

Echt fan van je werk, mar dat wist je al.
Figuurtje kan altijd nog, dan zou het wel helemaal klaar zijn.

Succes met de contest, Peter.

Terug
Bovenaan