Af! 1/35 M7 Priest Howitzer Motor Carriage

Dit model is af!
Interesses
Pantservoertuigen WOII
Schalen
  1. 1:16
  2. 1:35
Nu bezig met
Heller 1/16 Pz.Kpfw.III Ausf. J
Goedemiddag!

Stel je voor; je gaat verhuizen naar een nieuw stulpje - eentje mét een aparte ruimte voor de mooie modelbouwhobby!

Na maanden voorpret is het dan eindelijk zover, de laatste projecten (waaronder deze M7) worden voorzichtig ingepakt zodat de verhuizing in theorie soepeltjes moet verlopen en er geen slachtoffers zullen vallen onder je (in aanbouw zijnde) projecten.. helaas is de praktijk anders 🙂

Bij deze een aantal foto's van mijn nieuwste (afgeronde) project, een 1/35 M7 Priest Howitzer Motor Carriage van Italeri. Een project met een (last-minute) handicap; na de verhuizing bleek het gehele kanon verdwenen te zijn. Uiteraard zal ik deze ergens in de komende weken wel weer ergens tegen komen - natuurlijk op een plek waar hij helemaal niet had kunnen belanden. Bij deze is er alvast een plekje gereserveerd in de doos met ooit-nog-eens-te-gebruiken onderdelen.

Gebruik van sneeuw was al vanaf het begin de bedoeling, de tarpaulins uiteraard niet.. ondanks het verloop was ik zelf echter positief verrast 🙂

Ik ben benieuwd hoe jullie het resultaat zien, sta uiteraard open voor kritiek!

Mike

Bijlagen

• M7 Priest (1).jpg
    M7 Priest (1).jpg
    123,2 KB · Weergaven: 52
  • M7 Priest (2).jpg
    M7 Priest (2).jpg
    78,9 KB · Weergaven: 44
  • M7 Priest (3).jpg
    M7 Priest (3).jpg
    114,1 KB · Weergaven: 43
  • M7 Priest (4).jpg
    M7 Priest (4).jpg
    78,4 KB · Weergaven: 49
Goedemiddag!

Stel je voor; je gaat verhuizen naar een nieuw stulpje - eentje mét een aparte ruimte voor de mooie modelbouwhobby!

Na maanden voorpret is het dan eindelijk zover, de laatste projecten (waaronder deze M7) worden voorzichtig ingepakt zodat de verhuizing in theorie soepeltjes moet verlopen en er geen slachtoffers zullen vallen onder je (in aanbouw zijnde) projecten.. helaas is de praktijk anders 🙂

Bij deze een aantal foto's van mijn nieuwste (afgeronde) project, een 1/35 M7 Priest Howitzer Motor Carriage van Italeri. Een project met een (last-minute) handicap; na de verhuizing bleek het gehele kanon verdwenen te zijn. Uiteraard zal ik deze ergens in de komende weken wel weer ergens tegen komen - natuurlijk op een plek waar hij helemaal niet had kunnen belanden. Bij deze is er alvast een plekje gereserveerd in de doos met ooit-nog-eens-te-gebruiken onderdelen.

Gebruik van sneeuw was al vanaf het begin de bedoeling, de tarpaulins uiteraard niet.. ondanks het verloop was ik zelf echter positief verrast 🙂

Ik ben benieuwd hoe jullie het resultaat zien, sta uiteraard open voor kritiek!

Mike
Erg stemmig geworden. De sneeuw geeft karakter aan het geheel!

Proficiat Mike met je nieuwe huis en nog meer je eigen hobby hoek 😀

Verhuizen is riskant voor modellen zo is al vaker gebleken maar dit ongeluk van een AWOL kanon heb je dan
toch mooi omgedraaid naar een overtuigend en smakelijk model 👍

Ben benieuwd of het missende deel nog eens gaat opduiken 😉

Erg stemmig geworden. De sneeuw geeft karakter aan het geheel!

Bedankt Walter! Moet ook vermelden dat het de eerste keer is dat ik uberhaupt iets met sneeuw heb gedaan, in dit geval bakpoeder en lijm 😛

Proficiat Mike met je nieuwe huis en nog meer je eigen hobby hoek 😀

Verhuizen is riskant voor modellen zo is al vaker gebleken maar dit ongeluk van een AWOL kanon heb je dan
toch mooi omgedraaid naar een overtuigend en smakelijk model 👍

Ben benieuwd of het missende deel nog eens gaat opduiken 😉

Jij ook bedankt Peter, ga ook geen gewoonte maken van verhuizen.. wat een gedoe.

Ik kom in de lucht als het kanon ergens opduikt 😛

Bedankt Goof en Tini!

Mooi resultaat en creatieve oplossing. Eigenlijk misschien wel leuker. Alle Priests zie je met interieur, ik heb er nog geen gezien die afgedekt was. Het enige wat ik zelf zou doen is een figuurtje erbij zetten 🙂

Ben er meermaals achter gekomen dat figuren niet echt mijn ding zijn, het eindresultaat ziet er gewoon niet uit 😛

Heeft waarschijnlijk te maken met oefening, heb er geen geduld voor. Maar wie weet komt er ooit iemand in de voetstappen te staan 🙂

Terug
Bovenaan