Een ideaal rc autootje om kinderen een tijdje bezig te houden en natuurlijk kun je er zelf ook stiekem mee spelen. Deze karretjes zijn behoorlijk accurate modellen, verrassend goed om mee te rijden en spotgoedkoop (slechts €37) :
www.banggood.com
Het model is ongetwijfeld gebaseerd op dit specifieke voertuig (Chenowth dune buggy met VW Kever motor/ onderdelen) :
Een paar foto's van mijn model met het door mij geschilderde 1/16 figuur (ik denk dat het figuur wat te klein is of het autootje is eerder 1/15 dan 1/16) :
Ik had al eerder deze andere versie (ander merk en kleurstelling maar verder identiek) van het karretje op Ali aangeschaft maar wel 20 Euro duurder :
Ik heb overigens ook een 1/35 kit van zo'n Fast Attack Vehicle aangeschaft :
Arjan
WPL WP14 RTR 1/16 2.4G 4WD RC Auto Off-Road Vrachtwagen Volledig Proportionele Snelle Aanval Voertuigen Model Speelgoed
Alleen US$42.99. Maak je klaar voor offroad-avonturen met de WPL WP14 RTR 1/16 2.4G 4WD RC Car. Deze snelle en krachtige truck is volledig proportioneel en zorgt voor nauwkeurige controle. Perfect voor autoliefhebbers met afstandsbediening en verzamelaars van modelspeelgoed.
Het model is ongetwijfeld gebaseerd op dit specifieke voertuig (Chenowth dune buggy met VW Kever motor/ onderdelen) :
Een paar foto's van mijn model met het door mij geschilderde 1/16 figuur (ik denk dat het figuur wat te klein is of het autootje is eerder 1/15 dan 1/16) :
Ik had al eerder deze andere versie (ander merk en kleurstelling maar verder identiek) van het karretje op Ali aangeschaft maar wel 20 Euro duurder :
Ik heb overigens ook een 1/35 kit van zo'n Fast Attack Vehicle aangeschaft :
Delta Force FAV, HobbyBoss 82406 (2018)
HobbyBoss model kit in scale 1:35, 82406 is a NEW tool released in 2018 | Contents, Previews, Reviews, History + Marketplace | FAV-Fast attack Vehicle | EAN: 6939319224064
www.scalemates.com
Arjan