1/16 Hetzer

Mijn laatste bouwsel een 1/16 hetzer van Bleu Star.
Het was een leuk model om te schilderen en te spuiten en er weer wat van geleerd wat er wel en niet werk in deze schaal.

DSC_8666.jpg

DSC_8668.jpg

DSC_8669.jpg

DSC_8670.jpg

DSC_8671.jpg

DSC_8672.jpg

DSC_8673.jpg

DSC_8674.jpg

DSC_8675.jpg

En nu me geestelijk voorbereiden op de Ferdinant 1/16

Retegaaaf gevechtsvoertuig Ronald!! 😛

Wat me een beetje opvalt aan de foto's : het lijkt of er weinig aan pinwashen/inlijnen is gedaan,
maar dat komt zeker door het felle zonlicht (met de daarbij horende harde slagschaduwen) ?

gehetzt groetje 😀
peter

Bedankt Marten en als ik hem op een grondplaatje ga zetten zal ik er wel een euro naast liggen, mits ik dan mijn zakgeld heb gehad uiteraard 🤣

Peter bedankt voor je reactie en hij heeft zeker wel zijn pinwashes gehad maar zoals je al aangaf heeft het zonnetje de meeste wel verborgen, maar de foto`s zijn wel een stuk mooier dan als ik ze binnen maakt en dat vind ik op dit moment een stuk belangrijker.

Hoi Ronald,

Je hebt er een erg mooi eindproduct van gemaakt :!:
Vooral de camo met blenderend effect vind ik ronduit prachtig.
Very nice works !

groet 🙂

Ronald Kok zei:
Peter bedankt voor je reactie en hij heeft zeker wel zijn pinwashes gehad maar zoals je al aangaf heeft het zonnetje de meeste wel verborgen, maar de foto`s zijn wel een stuk mooier dan als ik ze binnen maakt en dat vind ik op dit moment een stuk belangrijker.
Duidelijk ! En ik wil er nog aan toevoegen dat ik belichten met zonlicht voor zo'n bigscale voertuig wel mooier vind dan daglichtlampen (laat staan die gele peertjes). En buiten heb je uitstekende rondom verlichting.

Blijft das Hetzer ganz allein ? of komt er nog een leuk stukkie terrein met een figuur misschien ?

Mazzels 😀

Peter hij komt met de tijd op een ondergrondje te staan dat is wel zo veilig voor deze rakker met die fragiele resin tracks, en nee geen figuur deze reis die komen wel bij het volgende model als ik de moed bij elkaar heb gevonden om daaraan te beginnen.

OK Ronald, kan ik mee leven 😉 en nu weer verder met de Olifant ?

Ronald Kok zei:
Ja met olifant gaan we binnenkort verder maar eerst even een Steampunk vis afmaken 🙂
steampunk vis ???????? 😱 nu wordt ik bijzonder nieuwsgierig (vanwege Steampunk bijzonder favoriet 😛 )

Terug
Bovenaan