1:10 Totenkopf (SS) klaar *eindfoto's*

Hij glimt nu in ieder geval nog wat te veel Erwin voor goede foto's. Ik ga denk ik dinsdag of woensdag een laklaagje aanbrengen als de reststoffen uit de alkyd zijn verdampt. Komt goed. 8) 8) :x

Eindfoto's

Mensen hierbij de eindfoto's. Soms iets onderbelicht vergeef me.
Het is een fijne buste om te schilderen. Uiteindelijk vielen de uren me redelijk mee. Uitdaging was de jas goed na te bootsen, dat wil zeggen de leerstructuur en natuurlijk de ogen.

groeten John.

Hij is mooi John, vitrine vult al aardig niet?
Vind vooral het zijaanzicht mooi, goed geprononceerd en je kunt zien dat het koud is.

Groeten Rick

erg mooi, maar voor een end is near had ie van mij wel een heul zware 5 dagen niet geschoren baard mogen hebben 🙂

Mooi gedaan John!

tasjes zijn erg goed gelukt, mooie kleur.
De mp zweeft een beetje, van mij mag hij iets meer hangen aan de riem.
Vind het wel een mooie toevoeging, de sling.

René

Hoi John,

Gezien het tempo waarin je werkt vind ik het resultaat erg goed.
Ben benieuwd deze in het echt te zien. Foto's zijn wel goed hoor, maar geven toch een vertekenend effect door licht en glans.
Ogen zijn mooi en ja, het is koud.
Jas ook mooi geworden. Ik heb toch nog wel wat tips (niet negatief)maar zou deze graag met je delen face to face.
Kom je ook naar SMC 18 okt?

Zou het leuk vinden je eens te ontmoeten. Twenot heeft niet zoveel specifieke figuurschilders en ervaringen delen is altijd leuk.

Hallo allemaal,

hartelijk dank voor jullie reacties, de tips en de complimenten de afgelopen weken. We gaan verder met de sniper, een stug en de 234/4.

Groeten John. 😉 😉

Terug
Bovenaan