„Omhoog schoppen” in Vraag & Aanbod: geef je mening!

Wat vind je ervan dat adverteerders in de rubriek Aanbod een advertentie „omhoog schoppen?”

• Van mij mogen ze

Stemmen: 17 40,5%
  • Ik heb het liever niet

Stemmen: 0 0,0%
  • Als er wat nieuws in de advertentie aangeboden wordt vind ik het goed, anders liever niet

Stemmen: 18 42,9%
  • Het maakt mij niet uit

Stemmen: 7 16,7%

• Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .

Jakko Westerbeke

Forumbeheerder
Lid van de TWENOT
Interesses
Pantservoertuigen, vnl. WOII t/m Golfoorlog
Schalen
  1. 1:35
  2. 1:72
Nu bezig met
1:35 M4 (105 mm) HVSS, Sherman III „Churchill”, K2 Black Panther
In de rubriek Aanbod komt het regelmatig voor dat adverteerders hun eigen onderwerpen „omhoog schoppen” door er een berichtje in te plaatsen dat niks wezenlijks toevoegt, maar alleen dient om het onderwerp weer bovenaan de lijst te zetten. Het blijkt nu dat niet iedereen op het forum dat kan waarderen, vanwege het idee dat blijkbaar niemand interesse heeft in de (overgebleven) dingen die aangeboden worden, en het daarom vooral storend is als diezelfde dingen geregeld terug onder de aandacht gebracht worden zonder dat iemand ze lijkt te willen kopen.

Daarom de vraag wat jullie, als forumleden, daarvan vinden.

Ik zit een beetje tussen "van mij mogen ze" en "als er wat nieuws wordt geboden" in.

Opzich vind ik het niet erg als er af en toe een berichtje omhoog wordt geschopt. Maar dat is wel afhankelijk van de frequentie. Eens per twee/drie weken moet geen probleem zijn, vaker ervaar ik wel als storend.

Afhankelijk van wie schopt kijk ik niet eens meer....
Maar van mij mogen ze.

Gr Bas

Terug
Bovenaan