mooie aanbiedingen bij Military Modelshop

Helaas....... Ik lees op hun site dat zij er m.i.v. 2 April mee zijn opgehouden. Er staan nog wel wat laatste restanten op hun site. Jammer voor de TWENOT leden, ze gaven een mooie ledenkorting. Ik merkte ook dat T.D.E plastic Modelbouw met hun website is gestopt. Het gaat dus niet alleen slecht met de fysieke winkels, maar ook met diverse webshops.:huil:

Correctie dd 6 April: uit correspondentie met Steven Huiskes van Military Modelshop heb ik begrepen dat zij de huidige voorraad slechts uitverkopen om een andere formule toe te passen in hun bedrijf. Het berichtje met de datum 2 April heb ik wel degelijk ergens op het web gelezen, maar kan het niet meer vinden helaas. Het lijkt waarschijnlijk een fake bericht te zijn en Steven en Kelly gaan gewoon op een andere wijze door met hun bedrijf.:D:+:
 
Laatst bewerkt:
Ik wilde net zeggen: Vanwege Gerts bericht keek ik even op hun site, maar zie nergens dat ze ermee opgehouden zouden zijn.
 
Wat ik nog niet had vermeld. Ongeveer 3 weken geleden heb ik Evert nog gesproken en vroeg hem ook naar de opruiming,
of ze ermee gingen stoppen, maar hij zei dat het een opruiming was om hernieuwd verder te gaan.

We zullen het zien...
 
Allen, zie de correctie op mijn eerdere bericht over Military Model Shop.
De website van TDE plastic modelbouw is overigens wel ter ziele.
 
Helaas....... Ik lees op hun site dat zij er m.i.v. 2 April mee zijn opgehouden. Er staan nog wel wat laatste restanten op hun site. Jammer voor de TWENOT leden, ze gaven een mooie ledenkorting. Ik merkte ook dat T.D.E plastic Modelbouw met hun website is gestopt. Het gaat dus niet alleen slecht met de fysieke winkels, maar ook met diverse webshops.:huil:

Correctie dd 6 April: uit correspondentie met Steven Huiskes van Military Modelshop heb ik begrepen dat zij de huidige voorraad slechts uitverkopen om een andere formule toe te passen in hun bedrijf. Het berichtje met de datum 2 April heb ik wel degelijk ergens op het web gelezen, maar kan het niet meer vinden helaas. Het lijkt waarschijnlijk een fake bericht te zijn en Steven en Kelly gaan gewoon op een andere wijze door met hun bedrijf.:D:+:

modelbouwhobbyshop.nl is er op 2 april mee gestopt. Misschien heb je het hiermee verward.
 
Je hebt gelijk, Frans! Ik heb die twee inderdaad door elkaar gehaald. Ook dat is jammer voor modelbouwhobbyshop; weer een Nederlandse modelbouwhandelaar die ermee ophoudt.....:huil:
 
Altijd jammer om te zien inderdaad.
Ook dat onlineshops het steeds moeilijker hebben in bepaalde specifieke hobby's/groepen etc.
Wat ik ook jammer blijf vinden mbt hobbies zijn de fysieke winkels. Aan de ene kant niet gek met huidige kosten van huren/energie etc.
Maar mis soms het gemak om gewoon een winkel te kunnen bezoeken voor de kleine aankopen of spullen die je dan net nodig hebt zonder het online te moeten kopen met verzendkosten, wachten op de post etc.
 
Terug
Bovenaan