Modelbouwdag 21 april in Bevrijdende Vleugels in Son

Even uit mijn hoofd stonden er vorig jaar ROBI en Dutch modelshop en uiteraard het winkeltje van Historama zelf. Neem aan dat ze tzt een overzicht op hun website plaatsen.

Gr Bas
 
Vandaag een voorproefje tijdens het Poolse weekend. Vermoedelijk gaat het komende week een fantastisch evenement worden.

1000032546.jpg

Kan er helaas niet zelf bij zijn, maar wens nu iedereen alvast veel plezier daar.

Gr Bas
 
Was een mooi dagje :) Ook weer ff geleden dat ik in het museum was geweest. Laatste keer is geweest denk toen de 2 dakotas nog buiten stonden :p
Ook erg toffe modellen en dioramas door het museum heen. Zeker bij de entree stonden er toffe opgesteld.
Mbt aankopen nog rustig gehouden. Enkel een potje tamiya lijm, tamiya putty, 1 potje verf en een M8 greyhound gekocht voor een leuke prijsje van 20 euro :)

Dit jaar ook maar weer eens naar veldhoven gaan denk voor de SMC (als die weer is?). Afgelopen jaar geskipt/gemist.....
 
Was een mooi dagje :) Ook weer ff geleden dat ik in het museum was geweest. Laatste keer is geweest denk toen de 2 dakotas nog buiten stonden :p
Ook erg toffe modellen en dioramas door het museum heen. Zeker bij de entree stonden er toffe opgesteld.
Mbt aankopen nog rustig gehouden. Enkel een potje tamiya lijm, tamiya putty, 1 potje verf en een M8 greyhound gekocht voor een leuke prijsje van 20 euro :)

Dit jaar ook maar weer eens naar veldhoven gaan denk voor de SMC (als die weer is?). Afgelopen jaar geskipt/gemist.....
Zeker is SMC weer dit jaar!
Het is zelfs een jubileumjaar, want dan is het voor de 15de keer.
 
Was ook wat minder gesjouw. De tafels in de school van de eerste SMC's stonden in de kelder die met en zonder rolcontainers buitenom gesjouwd werden.... En met de palettruck de computer bureau's uit de gangen de praktijklokalen in.

Dan was de ruimte voor, in Historama Wereld, niet riant, maar alles wel veel relaxter.
 
Terug
Bovenaan