Dit model is af!
Dank dank.
Technisch gezien klopt alles. En als je maar inzoomt is er genoeg te kijken. Maar toch ben ik minder tevreden. Het heeft wat weinig 'smoel'.
Ik had waarschijnlijk verwacht dat ie indrukwekkender zou zijn. "Een Leopard 2" da's toch een begrip? Maar het is een ukkie naast de boxer.
En het is een beetje een grijze klont, vanwege de wash met zandkleurige acryl.

Mijn Boxer en M113 C&V (vroeg) hebben enkel een wash van zwarte en burnt sienna, olieverf. Dat houdt het geheel meer sprekend.
Ook bij de CV9035NL heb ik me ingehouden. En bij de YPR-ERA werkte het wél trouwens.
Maar bij die laatste sluit het aan bij de zandkleurige camo-kleding en de woestijn setting.

Ik neem ze mee naar IJzendoorn. kan iedereen zien wat ik bedoel.

IMG_4829.JPG
 
Laatst bewerkt:
Nederland heeft in 414 tankbat jaren beschikking gehad over de 2A6MA2. Deze zijn/worden geüpgraded naar 2A6MA3 versie die daardoor gelijkwaardig is geworden met de 2A7V maar wel met wat andere configuratie. Je kunt dus gewoon de 2A6MA2 gebruiken omdat 414 daarmee heeft gereden (ook de Nederlandse leasetanks dus). Ik weet niet zeker of inmiddels al de NL tanks de 2A6MA3 standaard hebben.
 
Aangezien niet iedereen de beschikking heeft over het monumentale werk van Frank Lobitz, uit Gesamtwerk Leopard 2, de MA3.

1000032682.jpg
Gr Bas
 
Als ik de foto's bekijk van het artikel, krijg ik de indruk dat ze gewoon een paar mooie foto's van de oude A2-versie hebben gerecykeld. :rofl:
De verschillen springen er uit in de upgrade naar de A3 van Perfectscale.
En bij googlen naar A6MA3 krijg ik echt een andere tank in beeld dan in het artikel.
(extra front pantser, ijs-grips op de toren en een 'dinges' voor op de boeg)
Het artikel verklaart waarom ik al wél foto's had van A3's van 414.
Maar ik dacht "da’s nep, een stickertje is snel geplakt".

aaaaa.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan