Ik ga op vakantie naar Oekraïne en ik neem mee...

Je kan niet zeggen dat de Russen niet creatief zijn, als je nou niet met zo'n hangar op je tank wil rond rijden....... dan zet je toch gewoon 25 man als bescherming bovenop de tank;

humancc.jpeg

De ellende is alleen dat zo'n menselijke cope-cage geen nut heeft als je vervolgens op een landmijn rijd;

 
Oh, die zijn aan het oefenen voor de OS, hoogspringen, verspringen en hink stap sprong allicht?
 
Een kleine update over die Russische 'turtle' tank. Blijkbaar had die tank de aanval overleefd en werd daarna door de Russen geparkeerd in een loods. Echter die plek werd door de Oekraïners ontdekt en vervolgens met artillerie aan puin geschoten;

53ea413a24aa6a8d.jpeg

Als er weer beelden van zo'n soort type opduiken dan kunnen we spreken over een serie-productie. Vooralsnog is het een uniek edoch uitgestorven exemplaar.
 
Het gaat bijna al heel gewoon worden; er is een derde Blyatmobile ontdekt;

GKyune7XEAAYU3W.jpeg

Het dak is duidelijk hoger dan de andere twee en er zit geen anti-drone systeem op. Archeologen stellen dat zodra ze 3 bakstenen opgraven dat ze dan een muur gevonden hebben. Hebben we dan met 3 verschillende Blyatmobielen een roedel of zo?

Overigens nog een filmpje van een blyatmobiel in actie;

 
Laatst bewerkt:
Ik hoop dat dit de beruchte met zand gevulde era boxjes zijn....
Maar idd, erg indrukwekkend
 
Als de tank uitgebrand is, is (vermoed ik) waarschijnlijk de springstof ook verbrand. Moderne springstoffen zijn over het algemeen stabiel genoeg dat ze branden zonder te ontploffen, en dan is zo’n ERA-blok ook gelijk veilig.
 
Terug
Bovenaan