Zoom?

Is het lollig om via bijvoorbeeld ZOOM met een live ontmoeting te experimenteren?

• Totaal aantal stemmers
    11
  • Opiniepeiling gesloten .

Arne Ρоirοt

Lid van de TWENOT
Interesses
Nederlandse pantservoertuigen, van oud tot jong
Nu de live meetings voorlopig niet door kunnen gaan, kun je ook nadenken over alternatieven.
De barpraat alhier is genoegelijk, en/maar ik ga steeds meer verlangen naar een clubbijeenkomst.
In het werk zie je dat er online meer kan dan gedacht: werkoverleg, sollicitatiegesprekken, afscheidsrecepties, ziekenbezoek.

Zou het lollig zijn om via bijvoorbeeld ZOOM met een live meeting te experimenteren?
Dat kan op uitnodiging (je krijgt de link + wachtwoord toegezonden)
maar we kunnen ook de link in de chatgroep zetten en maar zien wie op het afgesproken moment het café binnenstapt.

Met te veel bezoekers is het te vol en omgekeerd.
Maar is er interesse om hier van te leren?

Peter van Dijk

Lid van de TWENOT
Interesses
WW2 in Europa
WW1 Gevleugeld Oorlogstuig
What If, SciFi, Fantasy
Nu bezig met
1:35 Willys Jeep Tamiya
Leuk initiatief Arne :+:

ik heb zo'n online meeting tijdje geleden eens meegemaakt op een ander modelbouwforum.
Heel leuk om dan eens live te praten met plakmaatjes en ook hun koppen (weer) eens te zien.
Het is wel fijn wanneer er een 'gespreksleider' is die een beetje stuurt (bijv. aan de hand van een thema) en in de gaten houdt
dat iedereen aan het woord komt.

Walter Jonkers

Lid van de TWENOT
Interesses
Nederlandse militaire voertuigen vanaf jaren zestig zowel in 1:1 als 1:35.
Schalen
  1. 1:35
Nu bezig met
M113a1 pagncie, YPR-PRAT, M575, AMX-PRI
Is dit nog doorgegaan of ….?

Bas Slaats

TWENOT-bestuurslid
Lid van de TWENOT
Interesses
Halftracks en alles wat zich rondom Tilburg heeft afgespeeld.
Gisterenavond hebben we met bouwgroep Breda een digitale bouwavond gedaan. Het was leuk om elkaar weer even gesproken te hebben, al haalt het dit natuurlijk niet bij een echte bouwavond. Ik denk wel dat het beter werkt met een relatief klein clubje. Een man of 6 - 8 is ideaal, anders wordt het een kippenhok weet ik uit ervaring van mij werk.

Gr Bas

Walter Jonkers

Lid van de TWENOT
Interesses
Nederlandse militaire voertuigen vanaf jaren zestig zowel in 1:1 als 1:35.
Schalen
Nu bezig met
M113a1 pagncie, YPR-PRAT, M575, AMX-PRI
Helaas zit ik niet bij een bouwgroep (hoewel ik daardoor misschien ook wel gestrest zou raken door een bepaalde prestatiedrang 😅 (?)). In Zeeland zit niets…
Het lijkt me wel bere gezellig!

Interesses
Momenteel tanks met een directe koppeling naar de onderwerpen waar ik over lees.
Schalen
Nu bezig met
T-34 Kursk
T-34/85 Opstand 17/06/53 DDR
Sherman M4A3 Ardennen '44
Sherman "Easy Eight" Korea '51
Lijkt me leuk om aan te haken!
Scheelt een boel rijden mijnerzijds. ;)

PE-ter v. Stiph0ut

Lid van de TWENOT
Lijkt me leuk om aan te haken!
Scheelt een boel rijden mijnerzijds. ;)
Je zit nog steeds in Sverige :cool:
Geweldig man. Zijn inmiddels ook paar keer in Dalarna geweest, er staan hier geloof ik wel 4 paardjes (schaal onbekend, en onmogelijke camo - dat rood). Als ik mijn zin zou krijgen, kwam ik ook die kant op.

Interesses
Momenteel tanks met een directe koppeling naar de onderwerpen waar ik over lees.
Schalen
Nu bezig met
T-34 Kursk
T-34/85 Opstand 17/06/53 DDR
Sherman M4A3 Ardennen '44
Sherman "Easy Eight" Korea '51
Je zit nog steeds in Sverige :cool:
Geweldig man. Zijn inmiddels ook paar keer in Dalarna geweest, er staan hier geloof ik wel 4 paardjes (schaal onbekend, en onmogelijke camo - dat rood). Als ik mijn zin zou krijgen, kwam ik ook die kant op.
Jajamen!
En de correcte benaming voor de basiskleur is Falu-röd (geen RAL-nr, maar is minder vrij interpreteerbaar dan "Russian green"), al dan niet met "kurbits"-patroon.
Deze kant opkomen zou niet zo'n probleem zijn vwb de ontvangende zijde, maar huiswaarts keren..... wordt een ander verhaal.

Bovenaan