Verkocht ZOLDER OPRUIMING

Het hier aangebodene is niet langer beschikbaar. Volgende keer beter!

Jan van Veen

Erelid van de TWENOT
ZOLDER OPRUIMING IS NOG STEEDS BESCHIKBAAR.
DUS KOM LANGS ER IS VAN ALLES BOEKEN BLADEN
MODELLEN GEBOUWD ETALGE KARTON WAAR JE MOOIE
GEVELS VAN KAN MAKEN DIVERSEN STUKKEN PERPIEX
DOOSJES MET ONDERDELEN VERF
DUS KOM GEWOON LANGS.
MAAR DE TANKS JAARGANEN ZIJN NAAR EEN NIEUW LID.
JAN Van Veen.

Henk Faas

Lid van de TWENOT
Goedemorgen Jan
Wat betreft je zolderopruiming zou graag je oude nummers willen recyclen ! Ben sinds kort lid hoe kunnen we met elkaar in contact komen weet nog niet precies hoe het allemaal werkt ? mvg Henk Faas

Jakko Westerbeke

Forumbeheerder
Lid van de TWENOT
Interesses
Pantservoertuigen, vnl. WOII t/m Golfoorlog
Schalen
  1. 1:35
  2. 1:72
Nu bezig met
1:35 M29C Weasel
henkdetank1963 zei:
Goedemorgen Jan
hoe kunnen we met elkaar in contact komen weet nog niet precies hoe het allemaal werkt ?
Je kunt Jan (of wie dan ook) een privébericht sturen door op het tekstballonnetje met de … erin te klikken links naast het bericht. Er klapt dan een menuutje uit waar een symbooltje instaat van tekstballonnetjes, en misschien (niet bij iedereen) ook een envelop. Met die tekstballonnetjes begin je een privégesprek hier op het forum, waar de ander bericht over krijgt zodat die het kan lezen; met de envelop stuur je e-mail rechtstreeks naar de ander.

Jan van Veen

Erelid van de TWENOT
Hallo JANNO het is zeker verstandig te wachten we willen toch wel blijven bouwen.
de zolder loopt niet weg.

groetjes Jan van Veen

Kees Blijleven

Penningmeester
TWENOT-bestuurslid
Erelid van de TWENOT
Hallo Jan, hoe staat het met de zolderopruiming? Is er nog het een en ander of is hij bijna leeg?

Kees Blijleven

Penningmeester
TWENOT-bestuurslid
Erelid van de TWENOT
Beste lezers,

Ik was gisteren bij Jan van Veen om hem te helpen bij het opstellen van een berichtje in Vraag & Aanbod. Helaas vertoonde zijn computer mankementen waardoor het niet lukte het te plaatsen. Ik doe het dus nu maar op deze manier.

Jan heeft in de afgelopen maanden heel wat van zijn spullen aan anderen kunnen over doen, maar er staat nog steeds wel het nodige. Hij vindt het zonde om alles in de kliko te gooien dus vandaar deze uitnodiging om nog eens bij hem langs te gaan en hem van het een en ander te verlossen.

Groet,

Kees Blijleven

Bijlagen

• 1.JPG
    1.JPG
    156,2 KB · Weergaven: 111
  • 2.JPG
    2.JPG
    204,1 KB · Weergaven: 106
  • 3.JPG
    3.JPG
    211,6 KB · Weergaven: 106
  • 4.JPG
    4.JPG
    178,1 KB · Weergaven: 107
  • 5.JPG
    5.JPG
    174,8 KB · Weergaven: 107

Cees Goldenberg

Lid van de TWENOT
Zolder is leeg Modellen diversen ander spullen verf en verf spuit compleet.
verkocht aan DANNY JANSEN.
Helaas niet in de gelegenheid geweest ( druk met werk) om bij mijn mentor / inspirator langs te gaan.
was een reis terug in de tijd dat ik je mocht leren kennen in het bijgebouw van de Ripperda kazerne in Haarlem.
Wel mooi dat je materialen niet verloren gaan in de kliko, je vaardigheden zullen ook zeker verder gaan via andere en mij zelf die jij hebt geïnspireerd om in de wereld van modelbouw te duiken

Bovenaan