Zis 42 halftracktruck, jaja...

😈 de slechtste kit ooit door mijn handen gegaan, werkelijk niks past en als het past past het nog es niet, slechter dan dit komen ze niet denk ik...

1/35 Eastern Express

slecht maar ik ga er toch iets leuks van maken terwijl ik schilder aan m'n T-28...

hier wat fotoos, wellicht laat ik de huif eraf...want ook die is slecht 🙂

hoe rekening dat alles nog schots en scheef zit voor de fotoos...er moet ook nog vanalles aangeplakt worden...scharnieren etc...

mvg
Dominique

zis1jj8.jpg

zis2hw8.jpg

zis3bv4.jpg

Hey Dom,

volgens mij pastte in het echt ook niet veel bij die dingen.

Maar, je hebt het toch redelijk op orde. Die huif lijkt me ook best wel te redden. Geeft het voertuig toch iets meer volume.

Ik ben benieuwd naar het vervolg

Robert

Orgineel yes!
Bagger kit yup!
Maakt Dominique er weer iets van? Zeker weten!!

Ik vind het hele rupsbandenstelsel er maar raar uitzien.. het ziet er zo... futuristic uit...

Maar ikzie het resultaat wel verschijnen.. (mits je de kit niet door een metaalfabriek haalt 🙂 )

H.

IK geloof je direct als jij zeg dat dit voertuig van slechte kwaliteit is gezien de andere voertuigen die je bouw uit die oostblok landen.

Opzich ziet hij er niet slecht uit en het is wel een apart gebakkie 🙂

Ronald

Hey Dominique!
Das toch een leuk bakske 🙂.
Over de kit kan ik me nu niet uitspreken... Kun je die huif niet namaken met een paar stokjes (voor het geraamte) en wat loodfolie erover?
Wedden dat je er weer iets van maakt waar velen onder ons enkel kunnen van dromen 😉.

Groet,
Hendrik

thanks guys

wel die huif ga ik in elk geval proberen te scratchen

voor de rest moet ik alles nog es goed doornemen want volgens mij klopt het nog niet helemaal

@Peter, deze komt niet op dat dio, ik ga proberen met 1/48 modellen te werken om plaats te sparen, maar das toekomstmuziek...

cheers
Dominique

Terug
Bovenaan