Zijn er meer soorten waarderingen nodig?

Jakko Westerbeke

Forumbeheerder
Lid van de TWENOT
Interesses
Pantservoertuigen, vnl. WOII t/m Golfoorlog
Schalen
  1. 1:35
  2. 1:72
Nu bezig met
1:35 M4 (105 mm) HVSS, Sherman III „Churchill”, K2 Black Panther
Op het forum zijn momenteel zes verschillende waarderingen („likes”) uit te delen aan berichten:
IMG_2870.webp
Van links naar rechts: Ik vind dit leuk, Ik vind dit geweldig, Hier moet ik om lachen, Wauw, Hier word ik verdrietig van en Hier word ik kwaad over.

Is er gebrek aan meer dan deze? Duidelijk niet 👎, bleek eerder al een keer, maar welke soorten waarderingen zouden jullie verder uit willen kunnen delen?

Een aantal van ons mankeert fysiek het één en ander in verschillende gradaties en benoemt dat wel eens. Meerderen van ons uiten wel eens hun persoonlijke tegenslagen en verliezen in het leven.
Soms verhuist iemand en vind dan allerlei beschadigde modellen terug in de verhuisdozen en een enkeling laat zelf wel eens een tank uit zijn handen vallen met alle schades en emoties van dien
Voor die "gevallen" is een 'medeleven' emoticon wel op zijn (haar?) plaats.

De Grrrrrr wordt nooit gebruikt
Vind hier eindeloos veel opties.

1751668132720.webpEmpathie
1751668264767.webpVoor mensen die tóch nog een Sherman gaan bouwen.
1751667740004.webp en ik denk dan: "oh neeeee", weer een detail over het hoofd gezien

1751667495110.webphopen dat het uiteindelijk toh nog goed komt met die Sherman.
1751667281141.webpals ie uiteindelijk tóch af komt.
1751667672582.webp
1751667822983.webplekker bezig!
1751667989663.webpik
1751668525868.webpVoor ons soort: "Die doos had je beter niet aan kunnen beginnen"
1751668664524.webp

Laat het nu vooral geen forum op het niveau waarop 13 jarigen met elkaar communiceren worden waarbij de diverse smiley's belangrijker zijn dan de inhoud van de reactie op elkaars berichten. Ik vind het prima zoals het nu is.

Deze set van zes lijkt de lading wel te dekken eigenlijk.... ik kan er geen bij verzinnen zonder te vervallen in het uitzoeken van een batterij
aan emojies. Hooguit de 😡 vervangen voor de 👎

Ik zelf mag ze graag gebruiken maar heb daar m'n eigen host voor 😁

Laat het nu vooral geen forum op het niveau waarop 13 jarigen met elkaar communiceren worden waarbij de diverse smiley's belangrijker zijn dan de inhoud van de reactie op elkaars berichten. Ik vind het prima zoals het nu is.
Ik wilde eigenlijk een 👍 gebruiken, maar kies voor de volwassen optie van een volledige en, hopenlijk grammaticaal correcte, Nederlandse zin.
Dat laatste blijkt toch steeds meer een uitdaging te zijn.

Ik vind ook de “medeleven” icoon erbij een erg goede. Een duimpje is daar namelijk niet altijd passend bij. Voor de rest is het prima!

Terug
Bovenaan