WSS Panzerjäger 1:16

Dag heren!

Ff een ander project! Momenteel bezig met een figuur in 1:16(!) adhv een plaatje uit het www.
Alles WIP natuurlijk, waarbij de handen nog worden vervangen door een paar meer op schaal en de vouwen moeten hier en daar ook nog bijgewerkt worden. Is ook nog lang niet klaar hé...
Plastic pijpje wordt dan de welbekende Panzerschreck, gaat hier om het idee...
Mocht U suggesties en/of verbeteringen hebben, hoor ik het wel!
Bvd

PlaatjesIMG_20230426_211153.jpgIMG_20230426_211252.jpgIMG_20230426_150257.jpgIMG_20230426_150422.jpg

Grtz
E

Prachtig werk!

Sculpten voegt echt veel toe, omdat je dan de pose exact passend kunt maken bij het 'plaatje'. Met figuren uit de doos mis je net dat laatste beetje. Dit maakt het verschil.

Als ik tijd heb... Nu kies ik voor wat bij mij past. Intussen geniet ik van dit fraaie werk. Leuk dat je hem in deze fase al deelt.

Succes, Jan

Heren! Dank U!
Prachtig werk!

Sculpten voegt echt veel toe, omdat je dan de pose exact passend kunt maken bij het 'plaatje'. Met figuren uit de doos mis je net dat laatste beetje. Dit maakt het verschil.

Als ik tijd heb... Nu kies ik voor wat bij mij past. Intussen geniet ik van dit fraaie werk. Leuk dat je hem in deze fase al deelt.

Succes, Jan
Zo is het Jan, als je dit eenmaal probeert dan zijn de mogelijkheden oneindig! Gewoon proberen!! 😉
Ga je de pz schreck ook zelf maken?
Nee, dit keer is dit een 3d print. Teveel tierelantijntjes, alhoewel, moet kunnuh... 😜

kun je de foto zoals je het figuur wil hebben, hier plaatsen ?
Jazeker!
IMG_20230427_125621.jpg

Grtz
E

Ik tel er 32..... zó... nu kan ik mezelf ook een rivet counter noemen 🤪

Goed bezig Erik :+:

Ik tel er 32..... zó... nu kan ik mezelf ook een rivet counter noemen 🤪

Goed bezig Erik :+:
Naast “rivet counter” kun je ook nog “nail peeper” zijn! Ook erg leuk! Nu heb je twee soorten nails natuurlijk. Van de eerste soort zullen er verder weinig voorkomen bij dit figuur. Bij de tweede soort ga ik uiteraard goed checken of de rouwrand (kenmerkend bij soldaten te velde) wel aanwezig is!

Dingen gebeuren...
Na de slag om Bergen op Zoom is er een foto gemaaktt van een volledig verwoeste kerk waar een onbeschadigd beeld van Maria uit het puin omhoog steekt.

Terug
Bovenaan