[WIP] M3A1 White Scout Car (HobbyBoss 1/35) 01/12

Nee, ik twijfel aan jou 😈 🤣 Nee, grapje :!: 😀 En thanks voor het compliment.

Nog even opnieuw voor de duidelijkheid: ik had het alleen over de kritiek van Jurjen. Dus nu niet massaal met alle Modelbrouwers op m'n deur komen kloppen hé! 🙂

Greetz

Wat hebben mijn reacties dan voor zin? Als het toch moet worden gecontroleerd hierzo. Beetje achter mijn rug om, zo zie ik het dan. Nou weet ik ook weer hoe het er voor staat 😕

gr,
jurjen

He Pelle,
Pelle Couwenhoven zei:
... Het is een beetje schaamtevol eigenlijk.... Ik had het al ontdekt tijdens het pre-shaden, ... Toen ik echter een dag laten besloot om een woestijnversie te maken, heb ik me er verder geen zorgen meer om gemaakt, ik was het een beetje vergeten....

Als je iets dergelijks opvalt, dan moet je daar meteen/altijd werk van maken.
Een klein kiertje ... Allah ! ... maar zulke gaten is wat te groot om te vergeten :!:
Volgende keer beter 🙂

groet

jurjen brouwer zei:
Wat hebben mijn reacties dan voor zin? Als het toch moet worden gecontroleerd hierzo. Beetje achter mijn rug om, zo zie ik het dan. Nou weet ik ook weer hoe het er voor staat 😕

gr,
jurjen

Jurjen, even een tip: LEES eerst een bericht voordat je commentaar gaat geven, en bedenk wat ermee bedoeld wordt. Jouw reactie bracht me aan het twijfelen of ik het wel of niet af moest zwakken, maar jij hebt (net als ik) nog maar een paar jaar ervaring en dus wilde ik het nog even navragen aan de meer ervaren bouwers voordat ik echt de verwering wat zou afzwakken. En het is maar goed dat ik dat gedaan heb, want hier krijg ik het commentaar dat de verwering redelijk willekeurig is en dat mijn model goed is zo.

Als je even goed de berichten had gelezen, had je dit gezien:
Pelle Couwenhoven zei:
Niet dat ik aan jou twijfel Jurjen, maar ik wilde het voor de zekerheid nog even navragen aan de meer ervaren bouwers. 😉 En je ziet, dat was niet helemaal ongegrond. Verder is het gewoon een kwestie van smaak denk ik.

Greetz

Hoi Pelle

Even terug komen op de aansluitingen van de wielkasten en de body
Het ligt niet aan het model maar je hebt de twee wielkasten verwisseld
De wielkast die links moet zitten heb je rechts gemonteerd, en rechtse wielkast, links gemonteerd
De wielkasten zijn niet symetrisch, al lijkt dat op het oog wel zo
Hierdoor liggen de wielkasten te ver naar achter waardoor ze niet aansluiten op de body

Verder mooi werk zoals je bezig bent, en hou voor ogen dat het een hobby is,

Groet Erik

Ha Erik, bedankt. Dat zou heel goed kunnen, even een momentje van onoplettendheid vrees ik 😳
Erik Merkus zei:
Verder mooi werk zoals je bezig bent, en hou voor ogen dat het een hobby is

Bedankt! En ja, af en toe ontglipt het me wel eens dat het een hobby is... Als je bijvoorbeeld woedend wordt omdat er een belangrijk klein onderdeeltje is opgegeten door het tapijtmonster . 🤣 Je zal me dan ook niet snel allerlei dingen op een voertuig zien scratchen omdat een zijkant net een paar millimeter te kort is, of iets dergelijks. Ik vind dat leuk om bij andere bouwers te zien, maar ikzelf probeer het zo leuk mogelijk te houden, zonder te veel precisiewerk waarbij je helemaal buiten adem bent als het je na een half uur knoeien toch gelukt is. Ik geniet ook het meeste van het verweren, dus het bouwen wil ik meestal snel achter de rug hebben zodat ik lekker kan gaan schilderen, airbrushen en verweren 😀 Niet dat ik het bouwen stom vind hoor, dat vin ik ook geweldig leuk. Net iets minder geweldig leuk, dat wel. :!:

Greetz

Terug
Bovenaan