Winter tanker, Ardennen 1944

Hallo iedereen,

Het heeft iets langer geduurd dan gepland, maar nuis hij toch klaar. Het figuur is van Alpine met een Hornet hoofdje, schaal 1/35 en in giethars. De Jerrycan en spade zijn van Dragon. Voor de schildering heb ik acryl,inkt en Mig poeders gebruik.

Zoals gewoonlijk hoor ik graag wat jullie ervan denken.

Vele groetjes,

Gino

winter2.jpg

winter1.jpg

Zeer mooi Gino!
Ondergrondje is ook mooi gedaan.. duidelijke winter kleuren...
Heb je nog meer close-up foto's?
Ennuh die inkt... waar heb je dat voor gebruikt?

groeten

Potverdikkie Gino,

Deze is echt heel mooi geschilderd! Zowel het gezicht alsook de broek en jas. Heel overtuigend!

Het wordt toch eens tijd om een schilder/demo-sessie te doen 😉

Groeten,
Hugo

antwoorden

Hallo iedereen,

Vele dank voor de toffe kritieken. Dat doet echt deugd.

Er komen meer foto's, alleen... pas binnen twee weken. Hij staat nu ingepakt om morgen naar Mario Eens te doen die hem (samen met een paar broertjes en zusjes) meeneemt naar Torrent. De week daarna nemen de mannen van AMSS ze mee naar Ingolstadt. Dan krijg ik ze terug en neem ik er wat meer foto's van.

Hoi HUgo,

als de gezondheid hettoelaat ga ik deze zondag demodoen op de beurs van de mannen van Moveleo in Leopoldsburg. Op 03 juni doen we met de club van AMSS in Antwerpen een opendeurdag waar ik ook een demo gaan doen. Hierover zal ik in de loop van de week trouwens nog een post plaatsen met meer info.

Vele groetjes,

Gino

Hoi Gino,

Weer een fan-tas-tisch figuurtje man!! Ik vind vooral het gezicht (uiteraard), en het jack bijzonder goed geslaagd!!
Jammer dat ik hem aanstaande Zondag niet in levende lijve kan aanschouwen, maar je zal wel ander werk van jezelf meenemen neem ik aan....

Groet, John.

Terug
Bovenaan