Wim Konijnendijk ----> Trek me terug, verf alweer misl

Ik ga het ook weer eens proberen.

Jagdtiger van dragon
Fruiltracks
Lionroar Pe

DRA6285.jpg



Wim
 
De Jagdtiger is deze week binnen gekomen.

Heb er de volgende spullen bij:

Lion Roar Pe set
Fruiltracks
Loop van wie weet ik niet meer :)
Aber skirts

De eerste foto's volgen zodra ik begonnen ben :)
 
Hier een fototje met de spullen die ik gebruik :)

Lion roar pe
De tracks zijn van fruil en zitten al in mekaar en geverfd en al.
skirts van aber heb er 2 aan elkaar gesoldeerd. liggen nog een paar losse ergens in huis maar weet nog niet wat ik ga gebruiken.
En de linker loop gebruik ik die is net iets groter dan degene die bij de kit zit :)

DSC01093.jpg


Maar ben ook nog deze aan het bewerken dus de updates van het bouwen zullen nog niet zo vaak komen ben ik bang. Er moet nog een hoop gebeuren aan de stug namelijk :) Maar als ik verweren geen zin heb even dan ga ik bouwen. komt goed voor oktober

DSC01089.jpg
 
Hallo

Nou boris het wordt een 3 tone camo :oei: En ik hoop 2 figuren een driver en commandant ofzo maar ja moet nog even zien, figuren is nou nog niet echt mn ding :)

Het is zeer zeker een imposant voertuig zeker als tie op de plank staat voor je tussen wat andere tanks :)
Maar dat is de elephant ook btwc ;)
 
Zo de bouw is zo goed als klaar nog paar tentstokken maken en dan kan die gespoten worden :) Eindelijk!!
Hier de paar laatste foto's voor dat tie in de grondverf gaat.

DSC01397.jpg


DSC01395.jpg


DSC01394.jpg


DSC01393.jpg



Mochten jullie nog iets zien wat er niet goed zit laat het dan weten dan kan ik het nu nog veranderen :)

Tot de volgende update.

Groeten Wim
 
Netjes gebouwd hoor Wim!
Ik ben benieuwd naar de verf, als die net zo goed gaat als de bouw krijg je een top modelletje! (of in het geval van een Jagdtiger MODEL)

Mzzls :D
 
Thx voor de comments. We gaan het proberen om er een mooi modelletje van te maken.

@ Jamie

Ik vond deze tracks mooier om op te hangen eigenlijk, als je fotos ziet van de jagdtiger dan zie je ook vaak die tracks hangen. Vind die andere beetje saai :)

en hij weegt zeker zwaar pff :duivel:
 
Ik kap ermee. Spuitwerk opnieuw mislukt veel te veel verf op model te korrelig en nog eens stof op het model. Spuit die constant verstopt zit, kan geen goede mengverhouding vinden. Heb een paar foto's:

DSC01401.jpg


DSC01400.jpg


DSC01399.jpg


DSC01398.jpg



Vind de kleuren zelf wel mooi maar kan het niet tot een goed einde brengen. Heb humbrol gebruikt maar kan er niks mee. Zag kristof zn panzer en vond die kleuren mooi maar had mss beter eens kunnen vragen hoe hij zn kleuren mengt en spuit want bij mij ging het de mist in.

Tis jammer maar heb geen zin meer om dit model nog af te maken. Mss als iemand weet hoe ik hem helemaal kan strippen van zn ongeveer 7 lagen verruf dat ik er nog eens overnieuw mee begin maar niet dit jaar meer.

Succes de rest met jullie jagdpanzers.

Mvg een treurige Wim :huh:
 
Kop op Wim. Zoek hier op het forum eens met "strippen". Genoeg tips om je model weer schoon te krijgen. Het is trouwens ook handiger om je model na iedere mislukte verf te strippen en niet meteen opnieuw een laag primer en verf erover heen te spuiten. Hoe meer lagen verf hoe lastiger het wordt om een goed resultaat te krijgen. Succes!
 
Jij stopt helemaal niet Wim! Jij gaat gewoon ovenreiniger kopen, dan ga jij dat bakkie eens rap strippen. Daarna ga jij Tamiya verf en thinner (X20A) bestellen en dan ga jij dit eens even helemaal overnieuw doen. Nix mutsen met Humbrol en allerlei exotische krampachtige probeersels, gewoon een verhouding 30/70 thinner/verf en airbrushen dat ding. Je kan de ovenreiniger evt. wel overslaan.

Volgende week is hij klaar en dan word hij door de regioleden geïnspecteerd! HEBBEN WIJ DAT?!!

Bij weigering kom ik anders wel even langs in dat derde-werelddorp en doe ik het voor.


:duivel:
 
Terug
Bovenaan