Wim Konijnendijk ----> Trek me terug, verf alweer misl

Rinke Feenstra

Lid van de TWENOT
Weet dat het frustrerend kan zijn,maar kop op blijven proberen!!!
Nooit geschoten is altijd mis.

Kop d'r veur zeggen ze hier bij ons in Drenthe.

Grtz Rinke

Johannes Haspels

Lid van de TWENOT
Schalen
  1. 1:35
Nu bezig met
Sd.Kfz. 251's
Hoi Wim,
Het zou erg jammer zijn als je nu zou stoppen. Het ziet er prima uit en je kunt nog een hoop nafilteren en desnoods een nachtje in bv Dreft ovenreiniger zetten, dan begin je 24 uur later gewoon weer van voren af aan. Ik zou dit Jagdvarkentje ff wassen :!:

groet Frank

Wat krijgen we nou Wim???

Laat je me nou helemaal alleen opboksen tegen die lui die straks, als de termijn nadert, als een soort Deï ex Machina een stel formidabele eindfoto's gaan plaatsen en met de eerste plaats aan de haal gaan?!?

Kom op joh, schouders eronder en dan... misschien wel geen gladiolen, maar wel een model waar je trots op kunt zijn in de vitrine!

Kanne (die Wim virtueel even een gigantische SCHOP onder zijn kont geeft)

Boris Bakker

Lid van de TWENOT
Ik hoop dat je door gaat Wim want het ging zo mooi. Geen man over boord toch? De Duitsers bedachten in tijden van nood ook dit soort vage creaties, dan mag jij er ook wel mee door gaan toch als het ff niet mee zit?

Mzzls

Arno Riedel

† Overleden
Wim Konijnendijk zei:
Heb hem in de reiniger gezet nu maar kijken wat er van over blijft. Als het de moeite is dan maak ik hem af en anders is het jammer hoor. :)

God created man, man created models, Wim created an awesome Jagdtiger. Toch

Cheerio, Arno

Bedankt voor jullie commentaren mensen.

Maar eh er zat te veel verf en primer op wat er niet af ging en er braken dingen af pe viel dr af klemmetjes die niet meer schoon te krijgen waren pffff dus dit gaat hem niet meer worden vrees ik :huil:

Je zou er van in een dip raken :D maar nee dat gebeurd niet.
Volgende keer beter dan maar.

Nogmaals bedankt voor jullie opbeurende comments he :):) En succes verder.

Voor mij even geen kits met veel pe werk en dergelijke. Ik ga maar eens uit de doos bouwen en me op verf werk toeleggen mss dak dan nog eens wat af krijg en mocht het dan fout gaan is er niet zoveel verloren.

Bovenaan