whippet

Tom de Kruijff

Lid van de TWENOT
Interesses
veel te veel
maar nu,LCA ,Daimler ,Leyland retriever .
Schalen
  1. 1:9
  2. 1:16
  3. 1:35
1 1/2 week geleden deze whippet gekocht bij de Lancier
En gebouwd als budd (bijna uit de doos)
DSCF1109.jpg
DSCF1108.jpg

DSCF1107.jpg

Lekker simpel tankje .Nu heeft m'n Hermafrodiet een speel kameraatje.
Voor mij is ie af.

cheers, Tom

ha waar is de tijd 🙂

ik hou wel van deze

alleen die modder op de zijkanten boven de tracks 😕

dat zit er echt wel opgesmeerd op, ik zou dat nog wat proberen uitwaaieren, het ziet er echt niet goed uit zo vrees ik...

cheers
Dom

Is je volgende project misschien een Char B? Succes met de Italeri lijm 😉 😉

JW

(Die Tom vanmiddag sprak bij De Lancier in Gouda)

Wel nee JW, 🙂

Dat is een Sherman in onttakelde(?) toestand met een M31 takkel Lee.
Of misschien een FT 17 je weet maar nooit. 😉 😉

cheers, Tom

Pas je wel op dat je de juiste Sherman pakt want voordat je het weet heb je niet een juiste te pakken volgens Terry's reviews. 😉 😉

Iedereen zal nu wel denken waar gaat dit over, in het kort, vanmiddag hebben we een heel gesprek gehad over de zin en vooral onzin van vele reviews en invloed van een medium zoals internet op onze hobby. Moraal van het verhaal was volgens ons, doe wat vaker je pc uit, ga lekker plakken en laat je niet leiden/lijden/afleiden door alles wat het net je bied.

Ga het met belangstelling allemaal volgen je creaties 😉

JW

Beste JW,

De enigste Terry die "serieus" neem is Terry Pratchett met zijn Discworld
serie boeken.Maar dat is een geheel andere topic.Die ik hier niet verder zal aanroeren om een slotje te voorkomen.
Wat mij na het werken aan eerder genoemde M4 op valt is dat die gene die veel met PE werken volgens mij een behoorlijke masochistische inslag hebben.Ik ben een uurtje bezig geweest om een scharniertje van +/- 2 bij 1 mm in elkaar te zetten.En dat was geen leuke hobby meer.Ik denk ook niet dat ik dat verder ga proberen.Ik blijf graag zo gek als ik nu ben en niet nog gekker.

cheers, Tom

Terug
Bovenaan