What was your favo? @WME2020 aka Find the (second) horse

Tini Hendriks

Lid van de TWENOT
Interesses
van Little Willie tot Leopard A4A1
Schalen
  1. Waar ik maar zin in heb
Nu bezig met
Jagdpanther, Crusader, Savoia Marchetti SM79, Clubmobile
Het bevreemd me een beetje dat er hier maar weinig over WME 2022 wordt gezegd of geshowd.
Wellicht omdat ik nog niet zoveel shows heb bijgewoond, ben ik nog steeds erg onder de indruk van het hele gebeuren.
Ik vond erg leuk om hier Twenot mensen te treffen, terwijl ik met Modelbouwclub Limburg achter een mooi gevulde tafel mocht zitten, waarvoor dank.
En wat een werk verzet door Scale Model Factory. Ik heb Frans alleen maar meters zien maken ;). En ook Martin, mét stroopwafels.
Op Youtube zijn al filmpjes over dat weekend te zien, ik hoop snel dat er mooie foto’s online komen, om in alle rust nog eens te genieten.
(Waar kan ik die vinden? @Frans van der Stelt)
Iedereen was natuurlijk een winnaar, al dan niet formeel. Zoveel moois te zien, dat je soms niet wist waar je moest kijken.
Deze foto wil ik graag delen, omdat die voor mij barstte van de symboliek.

Het briesende paard tegen de tank…
De klaprozen op de voorgrond…
De loopgraaf, met daarin de restanten van een paard…
De biechtstoel met het gasmasker…

3575761B-56FD-4CD3-8F12-89F9FCF61BE1.jpeg
 
Hallo Tini,

Zag dat Limburg inderdaad een leuke stand bij had op WME.

Er was zo ontzettend veel te zien op WME, dat je niet eens weet waar je moet beginnen. 4000 modellen op de showtafel... Ons forum is niet zo geschikt voor de foto dumps waar nu heel Facebook mee vol wordt gezet. Ik vermoed dat tzt de foto's van Erich op de pagina van WME worden geupload, maar ook dat heeft tijd nodig.

Persoonlijk vond ik de braille radar wagen heel fraai, helaas stond deze een beetje achteraan.

FB_IMG_1657014362245.jpg
 
Ons forum is niet zo geschikt voor de foto dumps
Hallo Bas,

Je hebt denk ik helemaal gelijk over de geschiktheid, maar misschien wel een leuk idee om hier dan je favoriet te laten zien?😉
#kickoff
 
... en wat een geweldige bouwsels...
 
Terug
Bovenaan