werkbank: Techmod Luchs met extra's - GRONDWERK 14 okt

hier de laatste nieuwe op de werkbank. bijna klaar voor de Airbrush

PICT0053.jpg

IMGP6049.jpg

groeten

koen

Hey Koen,

Strak gebouwd! Hoe zit het eigenlijk met de kwaliteit van die Techmod. kit? Ik heb namelijk verschillende dingen gehoord. En dat command. luikje komt nogal wat grof over bij de scharnieren naar mijn idee, verder zeer goed!

groetjes

hoi boris,
ben zeer zeer tevreden van de techmod kit. sommige onderdelen misschein iets te grof maar over het algemeen past alles super...

dat luikje ga ik nog eens naar kijken. Mischien kan ik het luikje erop zetten dat in de kit zelf bijzit... bedankt!!

koen

Leuk ding.
Ik zou nog even kijken naar de pe op de roosters achter. Deze komt op verschillende plaatsen los van het gaas.

Groeten Maarten

Hi Koen

Leuk modelletje dat je daar aan het bouwen bent.
Ziet er netjes gedetailleerd uit , Dom heeft gelijk wat de slotjes betrefd maar jij bent de bouwer dus jij beslist.

In ieder geval je bent goed bezig en ik kijk al uit naar het spuitwerk !

grzt

Kristof

hoi manne,

@ dom en kristof... jullie hebben gelijk... maar ik heb gewoon geen slotjes... ben nog niet zolang bezig met modelbouw en heb nog niet zoveel 'restjes' voor dergelijke dingen... Zal eens zien op kmk...

groeten

hoi mannen hier ben ik opnieuw,

even geleden want was ontevreden met resultaat...

zo had ik hem eerst gespoten:

maar de kleuren bevielen me niet, de chips bevielen me niet en door een of andere reden was er een plek ontstaat...

PICT0060.jpg

ook de lasnaden die over de hull liepen bleken niet duidelijk genoeg voor een wash dus heb die er dan oon ineens afgevijld en nieuwe gemaakt

heb hem nu gespoten met vallejo dark yellow, opgelicht met wat buff...

PICT0063.jpg

PICT0064.jpg

zou ik er nog een bruine of groene camo overspuiten??

ik heb volgend referentiemateriaal gevonden:

in magazine panzer ace's dat ik overlaatst van gino heb gekregen

panzerace.jpg

staan deze twee pareltjes,
het eerste is de echte die in saumur staat:

luchs.jpg

de tweede is een prachtig model

luchs2.jpg

voila dat was het
Wat denken jullie van het verfwerk totnogtoe?? en welke camo zou ik verder spuiten?? of zo laten??

koen

Mooie chips man, zien er goed uit!!!

Hoi Koen,

dat ziet er al erg goed uit vind ik zelf. Mooi camo en chippings. Enige dat ik persoonlijk minder vind is de lange strakke lijn binnen enkele chppings voorop, maar da's persoonlijk ofcourse. Vergeet je niet dat kleine putje op de bestuurderskijkluik bij te chippen ? 😉 Mooi werk !

groet frank

Hoi Koen,

De laatste serie chippings op de koepel vind ik niet mooi. In vergelijking met de rest zien ze er te grof en geplaatst uit. Misschien dat een stoflaag het contrast nog verminderd, maar de verwering op de romp vond ik mooier.

Groeten, MartinD

Hoi Koen, ook ik moet me helaas aansluiten bij de kritieken op je laatste werk. De chips zijn wat overdone en dat is jammer. Super tricky altijd dat chippen. Wellicht zou je de lichtere randjes van de chips nog iets kunnen verdonkeren zodat de complete chips iets minder opvallen.
Succes in ieder geval verder.

Massel,

Marcel.

He Koen,

Strak en sfeervol ondergrondje :!: Gaat erg mooi staan bij de Luchs 🙂
Misschien een ideetje om de stenen paaltjes met moskleuren op te vrolijken ? Succes met de afwerkingen.

groet Frank

hey koen wat is dit ?? een totaal onoverzichtelijke foto zonder ook maar enige comment 😕: niet goed bezig zeggen ze dan 😉

maar wat ik wel kan zeggen is dat je boompje nog steeds erg armzierig is aangezien het aantal blaadjes op de grond, die zien er trouwens iets teveel "geplaatst" uit , het ziet er ook uit alsof je herfst wilt uitbeelden maar dat straalt het grondwerk niet uit, daarvoor is het te fris groen, tip: een washje over het gras met wat pigment bij :!:

cheers
Dom

Terug
Bovenaan