Weer eens terug van weggeweest, 2 modellen

Hoi allemaal, hoe is het? alles goed? lang niet gesproken in ieder geval 🙂

Ik ben nog met dezelfde modellen bezig als toen destijds en de tijden daarvoor maar door een aantal facebook-connecties zie ik regelmatig updates van modellen voorbij komen in het nieuwsoverzicht en dat heeft me aan het klussen gezet! Hier een paar fotootjes van de modellen waar ik nu mee bezig ben:

Ostketten en Atak zimmerit op een oudere Dragon StuG en nog wat andere dingetjes, basisverwering aangebracht maar nog genoeg te doen

ostkett003.jpg

ostkett002.jpg

ostkett001.jpg

Een Dragon Smartkit met CMK motor en wat meer echte PE dan doorgaans, gister wat modder aangebracht maar nog niet bijgewerkt / "nat" gemaakt

schurz001.jpg

schurz002.jpg

schurz003.jpg

Komende tijd wil ik 2 ondergrondjes toevoegen en dan alles afwerken met bepakking en dergelijke, dat vind ik het fijnst werken. Zal proberen mun voortgang hier te plaatsen, eerst maar eens kijken wat jullie allemaal aan het klussen zijn

Hallo Jochem,

Goed om je hier weer terug te zien. En aan de modellen is ook duidelijk te zien dat je weer terug bent.
Ga je ook nog wat doen met de Rund um feuer instelling van de bovenste tank? Een MP 44 in plaatsen?

Kom je nog naar Veldhoven of Nieuwegein?

Gert.

Hey mister praxis!
Leuk om te zien dat je weer aan het bouwen bent geslagen.
Je stugjes zien er puik uit, ik kijk dan ook al weer uit naar de volgende update(s), hier, of op FB
Jan 🙂

He Jochem !

Ik ben zeer verheugd dat de duits bouwende gemeenschap van Twenot weer een zwaargewicht terugheeft :!:

Maak ons gauw blij met updates van deze parels. De steeds weer terugkerende opvallende details die je weet toe te voegen, vind ik smullen geblazen.
(Herinner me nog de StuG met 2 camo-platen ipv een kanon en de mijnenveger...)

Succes gewenst met de projecten 🙂

groet Frank

Heej hoi Gert, ik ben zo niet van plan om naar beide Veldhovegein te gaan maar wie weet, de rundumfeuer is kapot geschoten dus daar doe ik verder geen MG meer in.

Jan, dank voor de Geuzennaam 🙂 of het nu hier of FB wordt, ik zie je in Zutphen de aankomende keer?

Frank, je refereert wel aan een zwaargewicht (die mijnenveger stug zonder kanon is van een Scandinavier 😉 ) maar ik houd het meer gewoontjes qua afwerking hoor! 🙂

Terug
Bovenaan