Wat is een Sherman zonder ondergrondje?

Maarten Weers

Lid van de TWENOT
Interesses
Britse leger 1944
Schalen
  1. 1:35
Nu bezig met
RAM MkII Kangaroo
Terwijl vele druk bezig zijn met de 'blitz' FOC ben ik de laatste hand aan het leggen aan de Sherman FOC. 🙂

Fotolijstje volgestopt met schelpenzand, houtlijm, bruine piment en Berkenzaadjes. Gras is van Heki decovlies. (= superspul!)

Enkele kleine details worden nog toegevoegd. Denk hierbij aan de witte linten die langs de weg, of wat er nog van over is, hangen om de route te markeren.

De Sherman moet een laatste vuilbehandeling ondergaan om volledig een te worden met de ondergrond. Maar eerst moeten de T nummers en de naam er nog op.

dsc8555wj4.jpg

dsc8549la3.jpg

dsc8550dm9.jpg

Groeten Maarten

mee eens 😀

wat de berkenzaadjes betreft, is hier nog te warm geweest, bomen hebben nog geen tijd gehad om ze los te laten, dit geld hier in noord oosten 🙂
wil graag die dingen hebben 😈

zou je het niet wat vochtiger maken? hier en daar klein plasje, niet te groot

gr sander

Hoi Maarten het ziet er ten eerste wel leuk uit, maar is ten tweede wel een beetje saai... Misschien kun je een hek, boom of een ander leuk element toevoegen om het wat levendiger te maken?

groeten Lars

FOTOS VAN DICHTBIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

komt nog, heb geduld. 🙂
zou je het niet wat vochtiger maken? hier en daar klein plasje, niet te groot
Daar heb ik aan zitten denken maar denk toch dat het niet gaat gebeuren. Het wordt nogal snel een hele modderpartij en dat zie ik nu niet zo zitten.
Hoi Maarten het ziet er ten eerste wel leuk uit, maar is ten tweede wel een beetje saai... Misschien kun je een hek, boom of een ander leuk element toevoegen om het wat levendiger te maken?
Zoals ik al schreef, 😉 , komen er nog witte linten aan takken/paaltjes te zitten om de route af te bakenen.

Ik hoop a.s. weekend meer foto's te kunnen nemen.

Groeten Maarten

Een erg late oplevering van je FOC model Maarten 🙂
Het idee met de linten vind ik zeker wat hebben, geeft vast een mooi contrast.
Ik wacht even de foto's van dichtbij af 😉
Jan 🙂

Terug
Bovenaan