Wat divers voertuigwerk

Hallo allemaal!
Na al wat figuren geplaatst te hebben hier als newbie, wou ik ook een kleine greep uit mijn voertuig collectie laten zien.
Er zitten al wat oudere modellen bij en een paar die brons hebben gehaald bij SMC Veldhoven.
Alle vragen en tips zijn altijd welkom! 😀

1914 Ford T with British staff Officer

1:35 kit van RPM models.
Veel ontbrekende en gebroken onderdelen die ik zelf heb moeten scratchen.

1:35 Italeri Staghound Mk.III 12th Manitoba Dragoons

Meng 1:35 French WW1 FT-17

1:35 diorama "What lies beneath "

Een kit van Trumpeter met een vervangende tiger1 loop uit mijn spare box.
Het gebouw en ondergrond zijn van scratch, het gebouw zag ik op internet en heb hem nagebouwd. 🤣
Figuurtjes zijn van Alpine

Revell Arado Ar 196A-3 seaplane on ships catapult

Mijn grote trots.... De allereerste 1:32 vliegtuig die ik heb gebouwd. Prachtige kit.

1:35 AFV Club M3A3 Stuart "The tea sipper"

1:35 AFV Club Churchill AVRE

En verder gaat het even niet omdat PhotoBucket plat ligt.... Dus tot zover!

Groet, Frans

Prachtige modellen Frans !
Ben je nu bezig met een nieuw project ?

peter van dijk zei:
Prachtige modellen Frans !
Ben je nu bezig met een nieuw project ?
Dank je wel Peter 😀
Ik ben nu bezig met een OT34/76 tank voor een groeps bouw op het ISM forum. Heb mij dit jaar voorgenomen om wat meer figuren en buste te schilderen, dus die zitten ook nog in de planning.
Misschien een mooie voor de Twenot wedstrijd hoewel ik niet verwacht deze op tijd af te krijgen.
Misschien wel leuk om te OT34 progress ook hier te plaatsen?

Frans van Tilburg zei:
Misschien wel leuk om te OT34 progress ook hier te plaatsen?
Maar natuuurlijk is dat leuk ! allee votre corridor zeg ik 😀

Hi Frans,

Je bent echt een aanwinst voor de Twenot met je bovenmodale modelbouwvaardigheden. Je Arado daar mag je inderdaad trots op zijn, want die is fenomenaal, ook al is het een vliegmashien 8) ! Ik dacht eerst dat het een echt vliegtuig was. Ook je FT-17 springt eruit vind ik.

Mvg,

Vincent

De Tankriders zijn inderdaad van miniart (35118), maar de hoofdjes waren vol met flash, dus ik heb die vervangen voor hoofdjes van Hornet and wolf.
De bestuurder en de twee die uit de luiken steken zijn figuurtjes van Verlinden.
De Churchill zelf is een AFV Club kit met een volledige Foto etch upgrade van Voyager en metalen Friull rupsbandjes.

Vincent Thelosen zei:
Hi Frans,

Je bent echt een aanwinst voor de Twenot met je bovenmodale modelbouwvaardigheden. Je Arado daar mag je inderdaad trots op zijn, want die is fenomenaal, ook al is het een vliegmashien 8) ! Ik dacht eerst dat het een echt vliegtuig was. Ook je FT-17 springt eruit vind ik.

Mvg,

Vincent

Dank je wel Vincent! 😀
Ben zelf ook niet zo van de vliegtuigen, hoewel k er wel een paar in de voorraad heb...
De Ft-17 was een hele leuke kit om de bouwen van Meng.

Zo kom ik weer bekend werk tegen
gaat de Arado ook mee naar Overloon ,vorig jaar kwam je er met de SMC al onder uit maar ik wil hem toch wel een keer in het echt zien

Mark Verploeg zei:
gaat de Arado ook mee naar Overloon ,vorig jaar kwam je er met de SMC al onder uit maar ik wil hem toch wel een keer in het echt zien
Dank u dank u .....
Weet nog niet of de arado mee gaat.... naar smc dit jaar gaat hij zeker hoewel ik niet verwacht er een prijs mee te winnen. De competitie daar is zo belachelijk sterk...... maar wie weet.... 😀

Frans van Tilburg zei:
Mark Verploeg zei:
Dank u dank u .....
Weet nog niet of de arado mee gaat.... naar smc dit jaar gaat hij zeker hoewel ik niet verwacht er een prijs mee te winnen. De competitie daar is zo belachelijk sterk...... maar wie weet.... 😀
Ik vond het vliegend spul wel mee vallen de laatste keer
ze waren wel goed maar niet dat ik het idee had dat ik niet eens een kansje zou hebben
zoals bij de diorama's
Daar liep ik langs met Han (van ISM) en zag metteen een groot verschil tussen de mijne en wat andere gebouwd hadden

Terug
Bovenaan