VK3001(H) - 2. PanzerDivision

Johannes Haspels

Lid van de TWENOT
Schalen
  1. 1:35
Nu bezig met
Halbketten
Beste allen,

Momenteel ben ik o.a. bezig met de VK3001(H) van Trumpeter ...

trumpeter01515reviewaj_box.jpg

bron : ML

Met verschillende lopende projecten op de bouwtafel, komt het einde van de bouw inmiddels in zicht.
Al met al vond ik de kit erg kaal om het RUDD af te leveren en heb de nodige extra toevoegingen gedaan.

2RV_zps8fe5b85f.jpg

3RV2_zps2925198f.jpg

4LV-1_zps445a24d0.jpg

5L_zps17f0abe0.jpg

6LA_zpsa74bd1de.jpg

7A2_zpsdd1bad8a.jpg

1LA_zps80730666.jpg

8A_zps45c4df29.jpg

Op- en aanmerkingen zijn welkom.
Later natuurlijk foto's ! 🙂

groet

Re: VK3001(H)

Ha die Frank,

Mooi voertuig! Ik heb deze kit nooit overwogen omdat de boxart me niet aanspreekt: op het oog inderdaad een kale kit. Je hebt er een mmoi voertuig van gemaakt waarbij ik de Schürtzen echt een toevoeging vind. Nu nog een tarpje erop....... 🙄 😉 .

groeten, Richard.

schitterend voertuig Johann ! fraaie camo ook.

En nu ik 'm zie zonder schorten zeg ik : schort die schorten maar op naar mijn bescheiden mening...veel stoerder 8)

Viel Spaß mit der Schmutzigmacherei !

Grüß dich,
Peter

Dank u heren :!:

@ Pjotr;
Ik moet zeggen dat ik 'm zonder schortjes ook wel imposant vind, vanwege het loopwerk.
Ik werk 'm eerst eens helemaal af zonder schorten en kan deze altijd nog toevoegen.

groet

De kleurstelling ziet er goed uit, wel lijkt het soms dat de zon over je model schijnt wat wel een grappig effect is 😉
Zonder skirts vind ik het model imposanter en komt het beter tot uiting, de skirts trekken veel aandacht naar mijn mening.

Vrolijke bouwgroet!
Johanna

De foto's zijn onder lampen gemaakt, want overdag krijg ik een te groot licht-donker-verschil 😕
Eens kijken of ik een soort fotostudiootje kan maken. Binnenkort ga ik in ieder geval bezig met decals en chips.
Dan natuurlijk nog een leuke set aan manschappen uitkiezen, maar dat komt pas op het laatst.

groet

Terug
Bovenaan