Vijftigjarig jubileum TWENOT

Maarten Weers

Lid van de TWENOT
Interesses
Britse leger 1944
Schalen
  1. 1:35
Ik dacht me te herinneren dat er een datum was vastgelegd voor het jubileum van deze vereniging. Maar kan niets meer terugvinden.

Nou heren...
Dat was een post uit 2022 en verwees naar onze oprichtingsdatum. Was het maar 1 juli, dan had ik gekund.
Het bestuur komt zéér binnekort met alle informatie: de flyers zijn klaar en de afspraken zijn gemaakt.

Maar tenzij er een wonder gebeurt: het wordt niet 1 juli 2026 😢

Laatst bewerkt:
Ik dacht me te herinneren dat er een datum was vastgelegd voor het jubileum van deze vereniging. Maar kan niets meer terugvinden.
Maarten,
We gaan ons feestje vieren op 13 Juni 2026

Ik lees bovenstaande weer…. Maar …. we zouden best 3D inscan sessie met re-enactors kunnen doen! Beetje NL 1940, US, UK, KL jaren zeventig en tachtig!! Alleen een goeie scanner nodig ….

Ik heb iig gisteren al een hotel in Vierlingsbeek geboekt voor de nacht van vrijdag op zaterdag. Er was trouwens vlakbij Overloon niet zo heel veel keuze (meer?)

Ik heb iig gisteren al een hotel in Vierlingsbeek geboekt voor de nacht van vrijdag op zaterdag. Er was trouwens vlakbij Overloon niet zo heel veel keuze (meer?)
“The Evening and Night before” party in het TWENOT tentenkamp in Overloon😂.

Pamper !!!

Is dit officiële logo ook beschikbaar? Ik ben wat zaken rond show Goes aan het voorbereiden en een HR bestand (JPG is goed genoeg) van dit logo kan ik goed gebruiken !

Dit is het logo dat Marcel voor het forum gemaakt heeft, ik heb ook een versie van het ronde TWENOT-logo van hem gekregen met „50 jaar” en sterren erop. Als je dat nodig hebt, kun je het pakken van de website — gewoon rechtsklikken op het logo en bewaren op je computer, dan heb je het als PNG-bestand.

Terug
Bovenaan