Vervolg M-36 Jackson 1/72

Al weer wat verder met schratchen, de romp is nu klaar. Achterkant wat bijgewerkt.Gelukkig had ik nog een Esci sherman liggen ,die ik nu niet meer OOTB kan bouwen. Diverse kleine onderdelen voor de M 36 gebruikt.Tegen de tijd dat ik een Sherman M4A3 wil bouwen kijk ik wel verder.
Omdat acrylverf slecht hecht op kaal plastic gebruik ik een onderlaag van gesso gemengd met zwart. Dat dekt heel goed en biedt een prima ondergrond voor verder schilderwerk. Gesso (Talens) is te koop in kunstschildersmaterialenwinkels ( goed woord voor scrabble)
Foto-HOUNJPIS-G.jpg

Deze rekken aanbrengen is een heel gepruts.De grousers die er in horen heb ik niet gemaakt.Ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten maken.
Foto-46R3CPUC-G.jpg

De deflector is out of scale, maar daar komt nog modder overheen en als het eenmaal geverfd is valt het niet op. Let wel: ik bouw dit model niet als 'stand-alone'maar als onderdeel van een diorama

Foto-3TX3ZNGF-G.jpg

Foto-KLKPI4NG-G.jpg

Deze week heb ik herfstvakantie(Wat is werken in het onderwijs toch leuk 😛 )en ik ben van plan hem deze week af te krijgen en mee te nemen naar de bijeenkomst in Emmeloord.Deze week ook een update met foto's

Terug
Bovenaan