Verslag Regiomiddag Regio Midden

Peter Vierhout

Regiocoördinator Midden
Lid van de TWENOT
Interesses
1op72 tanks en voertuigen
Schalen
  1. 1:72
  2. 1:76
Vanmiddag was de traditionele gezamenlijke Regiomiddag van TWENOT Regio Midden en IPMS Regio Oost.

Het was weer gezellig druk in de Polakkers, zo'n 20 personen waren gekomen ondanks het weer en het voetbal, en menig sterk modelbouw verhaal ging weer over het biljart.

Enkele foto's' om een idee te geven van deze happening.

De drukte rond het biljart waar alle sterke verhalen de ronde deden... ;)

regiomiddag24jun06001klein1el.jpg


regiomiddag24jun06003klein8oh.jpg


regiomiddag24jun06004klein7ut.jpg


Een blik op de verzamelde modellen, gelukkig had ik een Stinger Hummer mee om tegenwicht te bieden aan al dat vleugelgeweld.... 8)
regiomiddag24jun06006klein2vw.jpg


regiomiddag24jun06008klein3nl.jpg


Ook de koffie, thee en zelfs sinas was weer prima in orde, Jan en Ton bedankt !
regiomiddag24jun06010klein2du.jpg



Volgend jaar in juni is de volgende gezamenlijke Regiomiddag, let op de aankondiging in de Tank en op het forum.

Groeten,
Peter.
 
Mooie foto's , Peter! :D
Leuk om nog even terug te kijken op een interessante middag met minstens zulke interessante modellen en personen.
Meteen even kennis gemaakt met een aantal Twenoters en de koffie??? Zo voordelig heb ik hem de laatste tijd niet meer kunnen krijgen! En hij smaakte voortreffelijk. ;)
Ook jong talent met mooie modellen en veel interesse, ach, kortom, het was toppie daar in Deventer! 8)

Wilko :p
 
Leuke foto's Peter.

Was zeker een leuke middag met mooie en leuke modellen. Was ook leuk om weer even nieuwe mensen van het forum te spreken. Waarom duurt het zolang voordat de volgende middag er weer is :( ;)

Groeten,

Richard
 
jan peters zei:
Jammer dat ik het heb moeten missen....de BBQ was ook niet echt de moeite :nouja:
Volgende keer ben ik er wel bij ;)
Jan :D
Tja, prioriteiten stellen hé :)
Ik heb me wel vermaakt daar. Heb met Richard ff staan babbelen rond mijn M4A2, heb met Wilko de (on)mogelijkheden bediscussieerd van Matchbox' M42 Duster, en heb een Extratech M10 meegenomen.

Kortom, alle ingredienten waren er weer voor een leuke middag.

Groeten, MartinD
 
Terug
Bovenaan