US Scout Jeep with Radio [ update: 16-07 ]

misschien bij de vallejo air lijn kijken? die nummering is iets anders...

Timo

Hallo allemaal,

Ik heb de Recce Jeep op een sokkeltje gemonteerd en er een klein grondwerkje onder gemaakt. Boomstammetje toegevoegd van MK35, gras van Heki Decovlies en wat borstelharen en blaadjes van Plus Model. De grond zelf is Magic Sculp en alles is geverfd met verschillende tinten bruin van Vallejo, MIG pigmenten en washes van Humbrol en olieverf.

Groeten, MartinD

Mooie foto's Martin! De jeep staat er erg mooi op. De boomstam ziet er heel goed uit, mooie subtiele kleuren die het oppervlak goed weergeven.

Wat ik zelf wat minder vind is het zand. Het ziet er zo glad uit, als uitgeharde klei wat vervolgens gedrybrushed is. Je zou wat los zand met met verdunde houtlijm kunnen opbrengen, zodat er wat structuur ontstaat.
Ik weet dat foto's vaak anders zijn dan de werkelijkheid, maar dit is wat ik bedenk na het zien van de foto's.

groeten Maarten

...die de foto's als voorbeeld heeft opgeslagen ivm de gebruikte kleuren. Hij moet nl ook nog boomstammen gaan maken voor langs de weg.
icon_rolleyes.gif

reactie

Ik wou even tegen jou zeggen dat ik je ondergrondje heel goed uit vind zien. Ga zo door de willy's jeep komt zo veel beter tot zijn recht met zo mooi ondergrond.

veel bouwplezier,

bernard van laar

@Maarten: het zanderige komt er ook niet zo heel goed uit. Misschien nog proberen om met pigmenten wat te doen. De tips neem ik mee voor de volgende. Overigens ook een Stuart V 8)

@Bernard: dank je wel! Bouwplezier heb ik hier genoeg van gehad 😉

Terug
Bovenaan