Up sidedown!

Hallo 😉 ik heb een nieuwe diorama gemaak 😀 Hij heet up sidedown omdat de tank tjaaa..... nogal in een vreemde positie ligt
🙂(de crew was een beetje dronken en dacht he laten we gek doen en toen gebeurde dit 🙂 )
De duitser die er voorstaat is toevallig langsgekomen met zijn panzer voertuig en is even gestpot om een kijkje te nemen 🙂
Het figuur is overigens van tamiya en met vallejo geschilderd 8)
nouja de foto's:

55904898ln1.jpg

75643524io1.jpg

58122698lz6.jpg

86304798xh6.jpg

22213806iz6.jpg

18493964rl4.jpg

Neem een kijkje zou ik zeggen 🙂
(ik weet dat het messchien een beetje ongeloofwaardig is maarja ik zie wel wat julie ervan vinden) 😳

Opzich leuk bedacht deze dio, en het verhaal er achter maar ik heb wel 2 puntjes die ik zou verbeteren:

Meer accenten. Als ik zo de foto's bekijk lijkt alles hetzelfde kwa kleur. Kan misschien aan de foto liggen maar goed, zoals de tracks andere kleur of de ondergrond etc. Figuur staat in een apparte houden. Die benen gekruist over mekaar kan wel maar dan was het mooier geweest als hij tegen de tank aan zou leunen met zijn rug/schouder.

Maar goed, dat terzijde 😉 Verder leuk gedaan hoor.

Een mooi sc-fi actiefiguur erbij en je hebt een top diorama.

Sorry, maar dit is niet echt mijn smaak. Eigenlijk komt niets me geloofwaardig voor. Ik zie liever dat diotje in de sneeuw van je.

MVG Johannis

Ik ga hierop in, hoe in godsnaam krijg je je tank in die positie was mijn eerste gedacht...

Een enorme explosie lijkt me de enige voor de hand liggende manier

Maar daar zie ik totaal niks van terug op de tank zelf, mss moest je het metaal aan alle kanten hebben ‘opengescheurd’ dat het er iets logischer had uitgezien...

Nu helaas nog (??) niet

Cheers
Dom

om Dom even aan te vullen,assen waar wielen vanaf zijn geslagen zien er ook iets anders uit,eigenlijk lijkt dit nog het meest op een 3-d vertaling van een tamiya-cartoon,wat het verhaallijntje betreft,ik denk dat er nog wel gekkere dingen gebeuren in een oorlog,
groeten,bert

Wat betreft verhaal lijn...nouja in een oorlog kan een hoop. Ik vind het wel een leuke opstelling zo, niks mis mee.

Wel eens dat er wat meer variatie in kleur kan. Je doet je achternaam nu erg eer aan met veel bruin. 😉 Ik denk dat een beetje meer variatie, al zijn het alleen al meer bruine tinten, met een klein beetje werk veel kunnen betekenen voor dit leuke projectje.

Hoop dat je hier iets aan hebt!
Martin

...Matthijs...dit is minimal art. Zoek maar op.

Heb genoeg van je gezien om te weten dat je beter wil, en kan.
Waar ik je eerste vignet goed doordacht vond, en nog steeds een mooie compositie in zie, vind ik dit diorama, want dat is het, bijna een uiting van frustratie.
Daar is niks mis mee.
Mooi grondwerk, ook aan het figuurtje is aandacht besteed.
De tank is onlogisch, nog niet eens zozeer omwille van zijn positie, maar zijn kaalheid.

uiteraard mag je er van uitgaan dat ik het positief bedoel .

René

Terug
Bovenaan