UOS-155

Ola mannen,

@Walter, ik gebruik dezelfde techniek als Uncle Nightshift. Dit filmpje van hem laat goed zien. Ook ik gebruik Tamiya component quick type voor dit werk. link 2 YT.

@Arne, ik ga dit beest wel schilderen, alleen dan wordt het nog interessanter. Plus ik ben zelf wel erg nieuwsgierig naar hoe zoiets onder een laagje verf eruit gaat komen. Dit wordt een civiel gebruikt voertuig, dus ik ga deze in het geel spuiten i.c.m. hairspray techniek. Als leidraad en inspiratie ga ik de D9 dozer van Rinaldi gebruiken.

ik ga dit beest wel schilderen,
en dan sta je straks bij de wedstrijdtafel, hoor je iemand zeggen over jouw model: "Hé, dat is toch die kit van Hotsimoto?"

Had ik ooit met mijn geheel gescratcht model waar ik zoooo trots op was
😢

Laatst bewerkt:
Ik zeg, vooral niet letten op de crappy foto's 🙂, maar! ik zeg ook, na twee jaar tekenen, knutselen, 4 liter resin, ontelbare printuurtjes, rest alleen nog hier en daar wat lasnaadjes. De cabine heb ik vandaag opnieuw geprint want ik was er niet tevreden over. Het interieur zit erin, geen foto van gemaakt.. helaas 🙂.. De slat op de cabine moet nog geplakt worden, net als de trap aan de zijkant. Deze zijn al wel geprint...

Op naar een nieuw draadje in het fotoalbum en dan op naar verf!

DSC_0041.JPGDSC_0044.JPGDSC_0045.JPGDSC_0051.JPGDSC_0052.JPGDSC_0053.JPGDSC_0054.JPGDSC_0055.JPG

Laatst bewerkt door een moderator:
Indrukwekkend voertuig en als scratch project zeker zo indrukwekkend

Veel plezier met de verfbeurt 👍, ik ben heel benieuwd...

Ik draag @Hilbert Zuijdendorp voor, voor de 'roodkoperen fluit van verdienste'.
Modelbouw oude stijl
Hulde & respect.
Juist omdat hij nieuwe stijl (3D design en printen) en oude stijl technieken met een enorm geduld heeft weten te combineren tot iets prachtigs.

Terug
Bovenaan