Uitnodiging aan TWENOT leden door de I.M.M. voor 19 juli

Marc Tempels

Erelid van de TWENOT
Beste leden,

Naast alle TWENOT aktiviteiten zoals Paintballen door de verschillende bouwgroepen, het bezoek aan het popconcert in Torhout-Wechter, is er op modelbouwgebied ook nog wat te doen.

Onze Duitse collega's van de I.M.M. (regio 4) nodigen de TWENOT leden uit voor een bezoek aan hun regio-middag op zondag 19 juli a.s. in het Duitse Kamp-Lintfort. (half uurtje over de grens achter Nijmegen) De middag wordt gehouden bij Plastic Modellbaucenter Niederrhein een duitse modelbouwhandelaar welke ook de afgelopen 2 keer tijdens de TWENOT bijeenkomst in Overloon aanwezig was (Peter Meister)
http://www.plastikmodellcenter.de

De middag begint om 15:00 uur en biedt;

- Airbrush demo en instructie
- Sommer Shopping in de winkel met een gevarieerd aanbod
- Modellbautage im PMC ?
- Kaffee und Kuchen (de bekende duitse koffie met gebak)

Er wordt dringend verzocht om je vooraf aan te melden, dus als je interesse hebt geef je dan op bij mij (Marc Tempels) dan regel ik het aanmelden bij onze duitse collega's.
De uiterste aanmeld datum is zondag 12 juli a.s.

Diegenen welke zich aanmelden krijgen van mij alle verdere info zoals adres, aanrij route e.d.

Zelf ga ik in iedergeval, maar ik wil natuurlijk niet als enige Nederlander aldaar het "gevecht" voeren.

Tot horens,

Marc

Verkopen ze ook echt spullen die voor ons interessant zijn?

Als ik op de webshop op Panther of Tiger zoek krijg ik geen enkele treffer. Ik zie ook niets "bekends" in de catalogus. Het lijkt er op dat ze alleen Warhammer en slotracing verkopen.

Peter Vierhout

Regiocoördinator Midden
Lid van de TWENOT
voorzover ik Plastic Modellbaucenter Niederrhein ken hebben zij genoeg dat voor ons interessant is :D
Ik ga er dan maar vanuit de Sommer Shopping ook met navenante sleva Hollandska is ?!? ;)

@ Marc: noteer mij op de aanmeldlijst, verdere details wisselen wij voor die tijd wel uit. :cool:

Groeten en plak ze,

Peter.

Herman Haverhals

Lid van de TWENOT
leuk

He Marc,

Zoals gezegd donderdag noteer mij en Luc maar we gaan je wel helpen bij die duitsers...
@ Marc Brandes hij had genoeg interresant spul bij zich op de twenot beurs in overloon dus dat zit wel goed. Ook leuk geprijst (ook belangrijk in deze tijd)

Groetjes

Herman

@ Marc Brandes

We're very sorry that our online-shop can't show what we really have in stock. It's technically impossible for us at the moment to put everything we have into the online-shop. That means our real shop in Kamp-Lintfort has a lot more to offer than you can see at the online-shop.

But at the moment we're working on a new shop, that enables us to put much more items online, especially more plastic models. We hope you'll give the new shop a second chance when it's ready.

Greetings,
Lea from the
Plastikmodellcenter Niederrhein (www.plastikmodellcenter.de)

Peter Vierhout

Regiocoördinator Midden
Lid van de TWENOT
Verslagje

Door de werkdruk :huh: helemaal vergeten een klein verslag te doen van deze happening; zondagavond thuis gekomen van een heel gezellig samenzijn, meteen de oogst op zolder zitten bekijken en toen maandagochtend vroeg de wekker ging had ik even moeite op gang te komen ... :nouja:

Oftewel het was zeker geslaagd !
Aparte locatie, groot en toch gezellig, lekkere Kuchen, over de grens kletsen, lekker snuffelen in de winkel (volop keuze !) en dan toch weer de verleiding niet kunnen weerstaan. Maar ja, waar zijn aanbiedingen anders voor ;) Voor de kinderen was er gratis een doosje plakken en voor ons was er info omtrent airbrushen.
Voorzover ik kon zien hadden Marc T. en Herman H. + junior ook een geslaagde middag want die hadden ook menige doos bij zich bij het verlaten van het pand :cool:

Kortom, een volgende keer ben ik er zeker weer bij en ik raad het iedereen aan.

Ein recht herzliches 'Danke schön' an Plastikmodellcenter Niederrhein für die Gastfreundschaft und die gute Verpflegung. Wir kommen gerne wieder !

Bovenaan